Terug naar overzicht
Hey Vanessa,Ik ga 11 oktober voor een weekje op studiereis naar Jamaica, hotels bezoeken enzo, dus nadien zal ik je kunnen vertellen hoe het daar is en welk hotel aan te raden is. Mauritius daar ben ik al geweest dus daar heb ik al wel aanraders.Wat betreft het boeken: VROEG! Zeker weten, zeker met zo'n verre bestemmingen want hoe later je boekt, hoe meer het gaat kosten en vooral die lijnvluchten want die zitten vaak snel vol. Last minutes komen er op die bestemmingen zelden (wel voor de hotels maar vaak zijn de vluchten dan al met zo'n hoge toeslag dat je er geen voordelen meer aan doet).Succes!Cindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Hoi Vanessa,Op ons verlanglijstje staat Mautitius of Malediven of Seychellen.Twee jaar geleden zijn we in september naar Jamaica geweest.Een prachtige vakantie.Ons hotel : Clubhotel Riu Ocho Rios - all-in. We hebben toen ongeveer € 1.400 pp betaald, maar wel geboekt in last minute.Ik he mij wel laten vertellen dat de vroegboekkortingen groter zijn dan de last-minutes.Wij hebben er toen een echte platte rust-vakantie van gemaakt. Wel enkele uitstappen gedaan, welgeteld 2...Mauritius en zo zijn we nog niet geweest en daarom dat onze voorkeur naar daar gaat.De natuur en omgeving zou daar wel mooier en uitgestrekter zijn dan Jamaica.Als je toch twijfelt voor de Caraiben :we zijn ook al naar de dominicaanse republiek geweest en eerlijk gezegd vond ik de sfeer en de mensen daar veel spontaner en vriendelijker dan in jamaica.In jamaica is er een grote invloed van de amerikanen en dan is echt voelbaar.Zij geven bvb voor alles een fooi, ze bestelleniets aan de bar en staan ondertussen te zwaaien met hun dollars.Hierdoor zijn er jamaicanen die dat dan ook van iedereen verwachten...De dominicanen daarentegen verwachtn dat niet en doen iets omdat ze dat willen, de jamaicanen al sneller met de bijbedoeling om een fooi te krijgen.Hoe dan ook, alletwee prachtige bestemmingen !Tip in de dominicaanse : Clubhotel Riu Bambu !!!Welke periode zouden jullie gaan ?Daar best ook rekening mee houden gezien orkaanseizoenen en van die dingen.GroetjesSofie19/09/2009
Hoi Vanessa Wij hebben ook getwijfeld tussen Jamaica, Mexico of Mauritius. het is toch Mauritius geworden. Waarom? Wel we hebben 2 jaar geleden Dominicaanse gedaan, heel goed geweest. Maar ons werd inderdaad verteld door mensen die Jamaica al hebben gedaan dat Dominicaanse leuker is qua sfeer. Dus hebben we Jamaica laten vallen. Dan zijn we naar de honeymoonkortingen gaan kijken. In Mexico is dat 10%. In Mauritius krijg ik als bruid 50% korting op het verblijf, sommige hotels geven zelfs nog meer korting. We gaan met Best tours voor 13 dagen naar Mauritius. Vertrek 31 maart 2009. We gaan naar hotel Legends, met een ultra all inclusive. Uitstappen, massages enz zijn inbegrepen.We vliegen vanuit Parijs Charle de Gaulle. Nemen de Thalys vanuit Brussel Zuid er naar toe. We hebben ook nog een goede annulatieverzekering genomen. En voor het totaal pakket waren we 7800€ kwijt voor ons tweetjes. Veel geld, maar ik redeneer, als ik er nu niet naar toe ga, ga ik nooit meer, want dan is het zonder korting en niet meer te betalen. Aanrader: snel boeken is de boodschap, we wilden eigenlijk een andere datum vertrekken, maar dat ging al niet meer, want de vlucht zat al vol! Het zijn lijnvluchten. En ik denk dat ik waar voor mijn geld ga krijgen.Hopelijk ben je iets met mijn uitleg.GroetjesKim
Hoi,wij gaan naar mauritius. Hotel Sugar Beach Resort voor 12 nachten. We hebben een all inclusive genomen. Het totaalpakket kost on 5700 euro.We vertrekken 9 sept, dus spannend....groetjesMIranda 6 sept 08
Wij vertrekken op 21september nr Mauritius, hotel Le Dinarobin. Kost ons ongev 5000euro voor 10dagen. Als bruid heb ik wel 50% koring gekregen op vlucht en verblijf. Zeker vragen naar huwelijksvoorwaarden dus.Groetjes
Hoi Vanessa,wij zijn dit jaar in mei 11 dagen naar Jamaica geweest. Net als Sofie zaten we ook in Clubhotel Ocho Rios - all in. Het is echt een gigantisch groot hotel maar alles is echt wel in orde. Ik vind het hotel een aanrader! Net als het hotel heeft Jamaica in het algemeen erg mooie stranden, een superblauwe zee en een prachtige natuur. In Jamaica zijn er veschillende excursies mogeljk, er is genoeg te doen, zeker als je van de mooie natuur houdt. We hebben voor ons 2 zo een 3000 euro betaald, we hadden wel pas 1 maand op voorhand geboekt (geen last-minute voordeel). Ik denk dat het beter is om te profiteren van de vroeg-boekkortingen. Jamaica was voor ons niet onze huwelijksreis dus ik weet ook niet hoe het in dat hotel met de honeymoon-voordelen zit,groetjes,Kristel
Wij vertrekken op 31 oktober naar Mauritius hotel Le Canonnier. Voor 8 dagen all inclusive zijn wij 3700 euro kwijt inclusief prive onthaal op de luchthaven en transport naar het hotel.Wij hebben geboekt via mauritius travel in nederland. Zij maken hier ook reclame en zouden de goedkoopste aanbieder zijn voor reizen naar mauritius voor de benelux. Sandra