Nu Online
Momenteel zijn er 297 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

limousine

26-8-2008 15:52:36
Hallo iedereen,

mijn ventje wil op onze huwelijksdag graag rondgereden worden in een limousine. Ik weet echter niet hoe ik daar aan moet beginnen..? Iemand tips, prijzen, goede ervaringen? We zijn van de omgeving van Aalst.

Alvast enorm bedankt!!

Liesbeth

Liesbeth
16-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 896

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik26-8-2008 16:16:43

Hey Liesbeth,

Wij zijn vorige vrijdag onze limo gaan bestellen bij Black & White in Herentals. Supergoeie service, mooie propere wagens en naar't schijnt heel stipt.
Onze prijs voor een ganse dag ligt rond de 720 euro.

Géén aanrader: kaasboerin Deurne

Groetjes & succes!

Cindy
13/06/2009

www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Darcy
9-8-2008
 Meld misbruik26-8-2008 16:46:02

Hallo,

Wij hebben Limolux denil genomen van aalst, heel vriendelijke mensen, mooie limo en perfecte service. kijk maar eens op de site van hun: http://www.limolux-denil.be/ .
Geniet ervan, is zo een leuke ervaring!

Groetjes,
Darcy
17 dagen getrouwd

Kelly
29-9-2007
 Meld misbruik27-8-2008 9:11:41

Wij hadden 2 limousines van LPP( uit sint-niklaas ) van 9u smorgens tot 17u en wij hebben ongeveer 1100€ betaald voor de 2. Waren heel toffe cheuffeurs en zijn heel content van hun service

groetjes Kelly

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik28-8-2008 14:42:21

Hey,

Wij hadden twee limo's van Corona uit Brugge. Zeer goede service. Stipt op tijd en doen alles wat je vraagt. We betaalden voor een ganse dag 900 euro. We zouden het zo opnieuw doen.

Groetjes,

Gerlinde

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...