Terug naar overzicht
Hey Kim,Ik ben samen met een vriendin naar de outlet-store van Ann&John in Eindhoven geweest. Bovenaan de winkel staat grote reclame "vanaf €299!" Maar alle trouwkleding die ik heb gezien was boven de €800. De suite kledij was idd goedkoper. Een beetje misleidend dus. De man in de winkel was de enige verkoper aanwezig, en kon moeilijk mee het pashokje in! Dus ik was blij dat ik een vriendin bij had, maar er was daar een meisje helemaal alleen aan't passen. Dat leek me niet echt gemakkelijk.De winkel van Ann&John zelf ken ik niet, maar de outlet viel me wel een beetje tegen. Er hangen wel redelijk veel kleedjes, maar toen ik zag welke mijn maat was, was de keuze toch heel beperkt.Toch wens ik je veel kies-en-pas-plezier!Groetjes, Inge
Hallo,Ik ben er zelf nog niet geweest maar heb al verschillende keren gemaild om vragen te stellen over hun collectie (ben op zoek naar één welbepaald kleedje) en ik heb altijd heel snel antwoord gekregen, met alle info die ik nodig had.Veel plezier bij het passen - ik ga binnenkort ook !
Hey,Ben dus geweest naar Eindhoven , was 1 kleedje die mij goed ging van het merk Pronovias maar op de website van dit merk zag ik één die ik absoluut wil passen , deze hadden ze natuurlijk just niet. Dus ga ik nog wat verder zoeken , als het het juiste kleedje is zal ik het wel direct voelen en weten zeker? De winkel vond ik wat ouderwets en er hangt veel maar weinig dat up to date is .Groetjes