Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nachteljke hapjes?

26-8-2008 16:41:46
Hallo, ik vraag me af of jullie nog hapjes voorzien een paar uur na de openingsdans zoals belegde broodjes of zoiets? Ik twijfel of dit nog nodig zou zijn na een receptie, en dan een 5 gangen diner.
Groetjes
Isabelle

Isabelle
4-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 439

Darcy
9-8-2008
 Meld misbruik26-8-2008 16:49:14

Hallo Isabelle,

Wij hadden gekozen voor een dessertenbuffet met chocoladefontein (mmmm) en die blijft dan heel de nacht staan... Er zijn maar een paar mensen die nog iets genomen hebben. Maar anders is het toch voor weg te smijten. Als het bij jullie ook met dessertenbuffet is kan je vragen of ze die laten staan.

Groetjes,
Darcy
17 dagen getrouwd

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik26-8-2008 16:59:22

Hoi Isabelle

Wij konden nachtelijke hapjes kiezen, maar we denken dat dat niet nodig is.
Het dessertenbuffet en kaastafel blijft gans de nacht nog opgesteld staan.
Groetjes
kim

lies
5-7-2008
 Meld misbruik26-8-2008 17:04:01

hey,
wij hadden een uitgebreide receptie, 2 voorgerechten, soep, hoofdgerecht en 5kleine dessertjes + koffie met versnaperingen. meeeer dan genoeg dus (heb zelf nog niet de helft van de desserts gegeten). En toch hadden we rond een uur of 2 nog een tapastafel voorzien en daar schoot op het einde (tot mijn grote verbazing) nog weinig van over. Dus: iets voorzien is denk ik niet echt nodig (de mensen zullen het niet missen), maar als je iets voorziet geraakt het sowieso wel op. Tip: kies wel iets dat de rest van de nacht blijft staan. Als je bv. frietjes om 2u geeft, heeft nog niet iedereen opnieuw zin om iets te eten.

groetjes,
Lies

Jennifer
5-9-2008
 Meld misbruik26-8-2008 17:07:11

Wij voorzien ook een nachtbuffet

Nele
6-6-2009
 Meld misbruik26-8-2008 18:34:46

wij voorzien een kaaschotel met stokbrood

Ans
8-8-2009
 Meld misbruik26-8-2008 18:41:53

hey, wij gaan toch voor de fritjes gaan 's nachts. Ook al hebben we reeds een uitgebreid dessertenbuffet. We zitten nogal met een "voetbalpubliek" en daarvan weet ik dat dat best wel smaakt bij hen, zo midden in de nacht... En de fritjes worden per eenheid afgerekend he, dus als er niet veel mensen fritjes eten, moet je er ook niet veel betalen.

Groetjes
Ans

veerle
21-9-2007
 Meld misbruik27-8-2008 21:04:54

Hoikes,

Wij hadden een 4-gangendiner en hebben rond 02:00 uur nog kleine belegde sandwiches laten serveren. De genodigden hebben dan al wat gedronken en terug "goesting". Dit viel bij iedereen in goede smaak en is niet zo kostelijk.

Groetjes Veerle en Stefan 21/09/2007.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...