TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nele
6-6-2009
|
26-8-2008 18:33:21
Hoi Liesbeth,
Alvast gefeliciteerd met jullie huwelijk. Wij trouwen volgend jaar begin juli en heb enkele weken geleden mijn trouwjurk van LR gevonden. Ik heb er 1160€ voor betaald. De verkoopster wist me wel te zeggen dat de nieuwe collectie van LR veel "bombastischer" zal zijn dan de collectie van dit jaar. Ze zullen dus gebruik maken van meer stoffen en de jurken zullen hierdoor wat duurder zijn. Ik hoop dat je je droomjurk vind. Geniet alvast maar van de pasbeurt, dit is echt superleuk!
|
|
Ans
8-8-2009
|
26-8-2008 18:39:31
Hey, wij zijn ook nog volop op zoek naar een thema voor ons huwelijk volgend jaar in augustus. De creativiteit bij ons beide is ver te zoeken dus tips en ideëen zijn altijd welkom. Ik vraag me dan ook meestal af, als je dan een thema gevonden hebt, hoe werk je dat dan uit?? Waar en hoe verwerk je alles in??
Groetjes Ans
|
|
veerle
1-2-2009
|
26-8-2008 19:11:18
hey,
wij nemen sprookjes als thema. Onze uitnodigingen zijn met een foto, die we gaan bewerken zodat het een tekening uit een sprookjesboek lijkt. De tafelindeling kan je dan met sprookjes doen, en als enveloppendoos ga ik een grote kikker op een isomobol maken, als de kikkerprins...
De rest heeft niets met het thema te maken... Ik heb al mensen op het forum gehoord die auto's hadden als thema, ook ' samen onderweg', de middeleeuwen, de kleur rood, zwart/wit, ... zijn al eens als thema gepasseerd, denk ik.
Veel succes ermee! veerle
|
|
Kim
28-3-2009
|
26-8-2008 20:24:13
Hoi Liesbeth
Wij hebben als thema 'samen op levensreis'. In de misviering komt dit thema terug. We gaan als tafelindeling verschillende landen doen, met bij de naamafroeping een leuk nummer over dat land. En we kozen voor een landenbuffet. En leggen een huwelijksreislijst om zo onze huwelijksreis te bekostigen. Groetjes Kim
|
|
Karen
18-7-2008
|
27-8-2008 9:47:44
Wij hebben ons gevoel gevolgd. We hadden mooie rode jurkjes gevonden voor de bruidsmeisjes, daarna hebben we rood gekozen voor onze uitnodigingen en rode bloemblaadjes, ...
Ikzelf was in het ivoor en mijn man grijs en ivoor.
Het paste mooi en dat was genoeg als thema. ONze zaal voorzag al veel show en zo dus hebben wij geen speciale tafelnamen en zo gekozen.
|
|
Kay
22-8-2009
|
27-8-2008 10:07:00
Hallo, wij gaan als thema 1001 nachten doen, einde september hebben we onze 1e afspraak met trideco dat zijn de mensen die dit allemaal komen verzorgen. Hoe de details zullen zijn weet ik dus nog niet omdat ik nog een maand moet wachten maar ik laat het je zeker weten.
Kay 22/08/2009 http://guyenkay.bruiloftsite.nl
|
|
caroline
26-9-2008
|
27-8-2008 11:07:26
hey,
mijn trouwjurk van Linea Raffaelli komt op €1207. das dan enkel voor de top en rok, geen stola of niks bij
groetjes caroline 26/09/2008 ---> nog 30 dagen
|
|
Inge
14-7-2009
|
27-8-2008 15:30:46
Hallo,
wij hebben ook een thema: de giraffen van Leendert Jan Vis. We maken de meeste dingen zelf en overal komen de giraffen terug: op onze uitnodigingen, op onze enveloppendoos, onze ringen gaan we vastmaken aan twee pluche giraffen die ik aangekleed heb als bruidspaar, ... Als je ze wil zien: hieronder vind je de link... http://www.trouwshop.com/_forum/forum_posts.asp?TID=339...
Voor ons heeft die giraf een emotionele waarde, vandaar dat ik graag wou dat hij de rode draad werd. En aangezien ik wel graag knutsel, wil ik zoveel mogelijk zelf maken...
Groetjes, Inge (1/8/2009)
|
|
Inge
14-6-2008
|
27-8-2008 15:57:05
Hey Liesbeth,
Mijn kleedje kostte 1100 EUR (ben nu wel even de naam vergeten). We hadden niet echt een thema maar wel een 'beetje' een rode draad nl. de kleur roze.. Mijn boeket had roostinten, de bloemen op de tafels waren roze, onze hond had bij de ringen brengen een roos pakje aan.. Ook de tafelbenoeming was op roze papier in fotokadertjes gestoken.. Al bij al leek het allemaal heel goed bij elkaar te passen.. Groetjes, Inge
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|