TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cindy
13-6-2009
|
26-8-2008 23:13:09
Hey Martine,
Welke zaal heb je? Wij 't Keienhof in Kalmthout. Die werken normaal ook samen met Up to You, maar wij hebben beslist hen niet te nemen, wegens de slechte kritiek én de slechte ervaring op een trouwfeest van vrienden.
Groetjes
Cindy 13/06/2009 www.kenencindy.bruiloftsite.nl
|
|
martine
5-9-2008
|
27-8-2008 0:01:25
Hey Cindy,
Wij hebben voor Domein Martinus gekozen,dat dit super is weten we uit ervaring, maar de DJ!!!!! Hoe slecht was jullie ervaring????? Trouwens leuke bruiloftsite
Groetjes Martine
|
|
Dorien
4-10-2008
|
27-8-2008 8:53:36
Hallo,
Wij hebben ook voor Domein Martinus gekozen en ook voor de dj Up to You!
Als jullie Lode van Domein Martinus kennen, dan kunnen jullie ook beamen dat deze persoon niet met amateurs zal samenwerken.
Ik raad jullie aan om gewoon op kennismakingsgesprek te gaan naar DJ up to you. Dit is geheel vrijblijvend. Wij hebben dit gedaan en dit is super meegevallen!! Wij hebben een heel goed gevoel bij deze dj en ook heel wat goede referenties.
Deze mensen weten wel echt met wat ze bezig zijn, volgens ons.
groetjes, Dorien 04/10/08
|
|
Cindy
13-6-2009
|
27-8-2008 9:38:17
Martine,
Het feest van onze vrienden was ook in domein Martinus. Zij hadden ook up to You en tot ongeveer een dikke week voor hun feest konden ze hen nog niet zeggen welke DJ ze juist hadden. Daar hebben ze dan serieus moeten achter zitten omdat de mensen van Martinus hun een bepaalde man had aangeraden. Na veel rondbellen en stressen hebben ze die gekregen, maar was het ook niet zoals verwacht. Ik weet niet wat voor formule jullie hebben, maar in ieder geval, als je met hen samenwerkt moet je duidelijke afspraken maken van wat je graag tijdens het eten bvb wil laten draaien, hoe laat de openingsdans, welk liedje bij de bruidstaart....dan zal het wel goedkomen.
Succes
Cindy
|
|
Debby
8-8-2009
|
27-8-2008 9:48:50
Hey,
Wij geven ons feest ook in Domein Martinus, maar huren alleen de apparaten van UP-TO-YOU. Ik stuurde een mail met de vraag hoe dit juist allemaal in zijn werking ging, (ok ik geef het toe het was héél lang op voorhand), maar kreeg een mail terug: "We mogen het zeggen en geven het toe, u bent er wel héél vroeg mee bezig!" Ik vroeg gewoon een woordje uitleg, ik heb nog nooit (algoed) een bruiloft georganisseerd, weet ik veel hoe lang op voorhand je alles moet plannen! Dus dit heeft bij mij iets geraakt en ben ondertussen zelf op zoek gegaan naar een andere DJ.(heb er 2 op het oog!) Vrienden van ons zijn in 2005 getrouwd in Schilde ('s gravenhof) en die hadden ook dat team en waren er ook niet tevreden van!
Maar andere mensen hier op het forum, zijn dan weer wel tevreden..ik denk ook dat het er een beetje vanaf hangt wat je er van verwacht!En natuurlijk duidelijke afspraken maken!!!!én op papier zetten!!!!!
Groetjes,
Debby 8-8-2009
|
|
veerle
21-9-2007
|
27-8-2008 20:59:40
Hoikes,
Ook wij hebben in Domein Martinus ons trouwfeest gegeven en hebben voor Up To You gekozen.Ik moet eerlijk zeggen dat we 2 dagen op voorhand te horen kregen dat de light-jockey niet aanwezig kon zijn, terwijl wij deze extra geboekt hadden. Ze hadden niemand meer ter beschikking. Dat hebben we dan uiteindelijk zelf opgelost. Dan kregen we de dag van tevoren het nieuws dat de DJ die wij gevraagd hadden in het buitenland zat. Wij hebben dan gedreigd met van alles en nog wat en uiteindelijk hebben ze ons op het hart gedrukt, dat we ons geen zorgen moesten maken, dat alles goed kwam. Nog al logisch dat we met een bang hartje aan het feest begonnen :). Maar alles is héél goed verlopen. De DJ was meer dan fantastisch! De dansvloer is niet leeg geweest. Dus na de vele tegenslagen is dit uiteindelijk dan goed gekomen. Boven onze verwachtingen eigenlijk. Wij zijn nu bijna 1 jaar getrouwd (21/09/2007) en er wordt nog over onze trouw gesproken. En Domein Martinus en Lode zijn echt de top! Mss een tip: als jullie met Up To You in zee gaan, zet alles in een contract. En laat u niet overdonderen door de baas, typetje: dikkere man in maatpak met snor en sigaar :) Succes!
Groetjes Veerle en Stefan.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|