Terug naar overzicht
hoi naamgenoot,ik heb haar creaties idd ook al op het internet gezien, heel erg mooi!!Veel plezier bij het kiezen !
Ik wil toch even een reactie geven over Sofie De Nys. Het is niet mijn gewoonte om slechte reclame te maken maar wij zijn zeer teleurgesteld in Sofie. 24 december zijn wij voor het eerst bij haar langsgeweest. Het was zeer aangenaam, we hadden het gevoel dat ze direct wist wat we wilden. 3 weken later zou ze ons opnieuw contacteren om naar de ringen te komen kijken. In de weken erna, hoorde we niets van haar. We probeerden haar te bellen, spraken in op antwoordapparaat, stuurden haar mails,...maar we kregen haar niet te pakken. Soms nam ze toch de telefoon op en beloofde ze zo snel mogelijk zelf terug te bellen want het kwam haar niet goed uit. Uiteindelijk hebben we toch zelf moeten bellen en zijn we pas 3 maanden later in Maart bij haar langsgegaan. Uit de ringen die ze toen had konden we echt weinig opmaken. Mijn ring had ze zelfs niet in het zuur gelegd, dat was ze vergeten...Na het bezoek had ik ook nog een aantal vragen naar prijzen, steentjes,...Op deze mail heeft ze pas 17 dagen later geantwoord, nadat ik een mail had gestuurd om te vragen of er toch geen betere samenwerking mogelijk was. Ze stuurde terug dat ze ons die avond nog zou contacteren. Bijna een week later hadden we nog niets gehoord. We hebben alles bij haar gewoon geannuleerd...Met minder dan 3 maanden op de teller kan je je gewoon niet permiteren om met zo iemand samen te werken. Ze schijnt niet te beseffen dat het wel om trouwringen gaat die je gans je leven moet dragen. Ze moeten 100% naar je smaak zijn. Om de duur hadden we ook geen vertrouwen meer in het feit dat ze wel op tijd klaar zouden zijn. Wij hebben dus helemaal geen goede ervaring met Sofie. We zijn veel tijd verloren, we wonen bijna een uur rijden van haar atelier. Dit kan je gerust missen wanneer je een huwelijk voorbereid...Ik vind eerlijk gezegd dat dit van zeer weinig respect getuigd!
Hey, Zoals je kon zien was mijn bericht over Sofie al van 2008, wij zijn 3 keer bij haar geweest om ringen te kiezen, de laatste keer had ze een stel ringen in het zilver gemaakt, wij vonden deze goed dus ging ze ze in het goud maken en ons dan laten weten als ze klaar waren, heb daarna nooit meer iets van haar gehoord, heb haar zeker 100 keer gebeld op haar gsm, ze nam nooit op, belde me nooit terug. Ik vond het jammer want ze waren echt helemaal ons ding, we hadden ze volledig zelf kunnen ontwerpen. Maar ook wij hadden schrik dat de ringen niet af zouden zijn voor de trouw. Wij hebben uiteindelijk bij Wim Meeussen in Antwerpen onze ringen gehaald, hele goeie service!Wij hebben dus ook geen goede ervaring met Sofie!Hebben jullie ook elders ringen gevonden?groetjes