Terug naar overzicht
Ik ben totaal niet van jullie streek, maar wilde jullie geluk wensen met het huwelijk!!Wij trouwen ook in september 2009! Hebben jullie al 'n datum?LiefsSofie12/09/2009
Hoi,wij zijn zelf van Bree en Bocholt en trouwen op 9 mei 2009. We hebben gekozen voor één van de vier zalen van Bart Claes: de Baenwinning in Diepenbeek. Dit omdat het prachtige zalen zijn en omdat we van heel veel mensen gehoord hebben dat in die zalen het feest altijd "af" is. Je moet maar eens kijken op www.bartclaes.be .Verder denk ik nog aan de volgende zalen in Limburg: Acaciahof (Overpelt), Elysee (Genk), De Barrier (Houthalen), Golfhotel (Genk) en de Abdijhoeve in Kelchterhoef (Houthalen).Veel succes!Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
heb je al een fotografe?ik ben vorig jaar afgestudeerd als fotograaf en heb reeds een 10tal huwelijken gedaangroetjkellyjurgen.reuskens@telenet.be
Hallo,Neen we hebben nog geen fotograaf.Heb je misschien een aantal foto's die je kan doorsturen? Zodat we eens kunnen bekijken.Van waar ben je?Groeten