Nu Online
Momenteel zijn er 406 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslag van mijn drukke week

26-8-2008 22:23:27
hallo,
hier ben ik met een paar verslagjes,
vrijdag heb ik mijn eerste pas gehad hoewel ik in de aanloop geen zenuwen had, begonnen die vrijdagmiddag vandeeg te komen.
om 1uur zijn we vertrokken mijn ma de nicht van mijn aanstaande en ik, nog veel gebabbeld in de auto want wij moesten een uur rijden en nog gelachen met dingen zoals ge zult er toch wel in kunnen je bent toch niet bijgekomen, hebben de laatste weken veel feestjes gehad,...
we komen daar aan, we werden heel vriendelijk onthaald, naar de paskamer en daar was dan de zak met mijn kleedje.
ik werd omgekleed en wat bleek mijn onderstuk was veel te groot als het dicht was en ik liet het los zakte het tot op de grond.
dus het werd vandeeg vast gespeld om er toch een beeld van te krijgen, het bovenstuk aangedaan en dit paste wel perfect, maar omdat het onderstuk veel te groot was,had ik er toch een verkeken beeld op en was het waw effect ver te zoeken.
mijn ma kan goed naaien en zowel zij als frieda, de verkoopster stelde me gerust dat het toch nog volledig in orde zou komen.
dan heb ik alle accesoires aangedaan ook mijn prachtige schoenen, en het beeld veranderde weer helemaal, met het te grote onderstuk in gedachte begon het toch wat mee te vallen,nu ga ik dus maar een keertje meer passen, ik heb er nog steeds alle vertrouwen in maar ik hoop echt wel dat ik binnen 2weken terug het waw effect heb van de keer dat ik het gekozen heb.

dan ben ik zaterdag gaan werken, een beetje vroeger gestopt en bij het naar huis rijden terug zenuwen want ze kwamen me halen voor mijn vrijgezelle feestje.
ik werd geblindoekt en verkleed zo in de auto gezet en dan zijn we vertrokken, na een tijdje was mijn orientatiegevoel helemaal weg.
we stopte en ik werd ergens binnengebracht, nog steeds geblindoekt, ik hoorde wel al mijn vriendinnen op de achtergrond, ik werd voor een spiegel gezet, verlost van mijn blinddoek,en toen zag ik mij, precies echt pipi langkous, gewoon ni te doen zo belachelijk zag ik eruit, al mijn vriendinnen hadden de zelfde polo aan, echt kei mooi met een hele mooie opdruk, ik heb er eentje gevraagd als herinnering.
we zijn aan tafel gegaan en ze kwamen onze bestelling opnemen, we mochten uit 2 gerechten kiezen spaghetti, en videe aangezien ik geen videe lust ging ik voor de spaghetti, toen iedereen besteld had werd de tafel gedekt en alleen ik kreeg geen bestek, cadeautje van mijn maatjes, dus eten met de handen, echt ni aan genaam maar ja, ik heb de proef met glans doorstaan. gelukkig kreeg ik bij het dessert wel bestek.
na het eten zijn we vertrokken voor een kroegentocht met bij horende opdrachten, zo moest ik spuitjes sterke drank verkopen aan 1 euro, en moest ik uit een doos papiertjes trekken met telkens een letter van het alfabet, ik moest bij elke letter een man, jongen zoeken wiens naam begon met die letter en dan met hem op de foto en hem vragen om in een boekje neerteschrijven wat hij me wenste bij mijn huwelijk.in het begin viel dit nogal mee maar naar gelang de avond vorderde en drank vloeide begon het heel wat moeilijker te worden en ook de tektsten werden al heel uitlopender. nog een paar dans opdrachten gehad en echt heel veel plezier gehad. snachts samen gekomen met de mannen en iedereen veilig thuisgeraakt met zijn haar partner.
ik heb echt een superavond gehad hoewel ik er heel belachelijk uitzag.
bedankt aan iedereen die er bij was en de avond zo geslaagd heeft gemaakt.
groetjes,
debbie

debbie
10-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 776

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik27-8-2008 9:23:01

Hoi Debbie

Leuk om te horen, dat ook jij een leuke vrijgezelle hebt gehad!
En je ventje ziek de volgende dag, dat staat mij ook nog te wachten, als Tom zijn vrijgezelle is geweest.
bij welke winkel je je trouwkleed gekocht?
Groetjes
Kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info