Terug naar overzicht
euhm stomme vraag.. maar wat is kudu?van eend ben ik zowiezo niet gek
Antilope, smaakt naar hert.
Hoi BartKudu. Maar als je nog iets heel lekkers wilt, is eland een aanrader.GroetjesKim
Absoluut, eendeborst!
Kudu, ik lust geen eend.
Blijkbaar verschillende meningen ;-)Alletwee een aparte smaak.Ik ben zot van eendeborst en zot van wild.Kudu heb ik nog niet gegeten, maar hieronder zegt iemand dat kudu op hert lijkt.Welke periode trouwen jullie en wat wordt er nog geserveerd bij het vlees ?Wat verkiezen jullie zelf ?Succes, want zou het eerlijk gezged ook niet weten.Sofie19/09/2009
Wat eten jullie zelf het liefste? Als jullie een voorkeur hebben, zou ik die nemen.Anders het goedkoopste.En anders kudu, dat lijkt mij minder klassiek dan eend.
Hey,Wij zijn op 2 augustus getrouwd en toen wij onze menu gingen vast leggen, wilde ik graag lam. Maar mijn ventje zei dat kalkoen beter zou zijn, want de meesten lusten dat wel. We hebben toen gevraagd aan de feestzaal wat zij zouden doen. De baas zei dat we beter voor kalkoen kozen en dat je moet oppassen met speciale dingen. En inderdaad, op de dag zelf is het ook leuker als je hoort van iedereen dat het lekker was dan dat je volle borden naar de keuken ziet verdwijnen. Tenslotte betaal je het allemaal: opgegeten of niet. Mijn ventje zei dat we dan we nog eens later lam gingen gaan eten.Groetjes,Gerlinde