Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

SUPERDAG GEHAD

27-8-2008 1:42:03
Hoi iedereen,
Ik wilde nog effe iets laten weten. Ons dagje zit erop. We zijn net terug van onze huwelijksreis. Alles is schitterend verlopen, als we het zouden kunnen overdoen, deden we het net hetzelfde. Ik heb hier heel wat tips en ideetjes gehaald, dus ik hoop dat ik met mijn verslagje jullie ook van hulp kan zijn.
Mijn jurk was schitterend, net zoals ik het gedroomd had. Ik had iets specifiek in gedachten en dat hebben ze me bij bruidshuis Rianne in Eindhoven dan ook perfect kunnen geven. De service is gewoon prachtig, prijs kwaliteit goed en je vindt er andere moddelletjes dan bij ons. Kortweg een eerste aanrader.
Kapster Lies uit Mol deed mijn kapsel. Iedereen was er vol van, echt schitterend. Op de dag zelf moest ik zelfs niet betalen, dat was haar cadeau voor de bruidjes. Super toch. En aangezien ik ongelooflijk stijf haar had, bleef mijn krol moeilijk zitten. Maar geen probleem bij Lies, ze kwam het net voor aanvang van het avondfeest nog snel even bijwerken. Waar vind je zoiets nog? Super gewoon.
We hebben ons feest gedaan in de Butterfly in Mol. Die mensen kennen ook goed hun vak. Ze hebben het dan ook volledig gedaan zoals wij wilden. Wij wilden geen traditioneel feest met urenlang tafelen, maar een echt dansfeest. We hadden een doorlopen broodjesbuffet met allerlei luxe toespijs en een spetterend dessertenbuffet. De mensen gingen eten halen wanneer zij wilden. Legde de dj hun favoriete schijf op, stonden ze direct weer op de dansvloer. Het concept is super goed meegevallen. We hebben om 19 uur de mensen ontvangen, om 20h30 de openingsdans gedaan en nadien is de dansvloer niet meer leeg geweest. Dus voor 21 uur stond iedereen al te shaken. Dat kom je niet vaak tegen. De DJ is dan ook een absolute aanrader. DJ Lebart kent zijn vak. Hij stond zelf ook zichtbaar te genieten en dat werkt natuurlijk ook extra aanstekelijk. Bijna iedereen is geëindigd op slippers of blote voeten, velen namen zelfs geen tijd om te gaan eten. Ik en mijn ventje zijn er zelf ook niet toe gekomen, we hebben constant aan het dansen geweest. Vrienden van ons trouwen volgend jaar en zijn Bart op de avond zelf ook gaan vastleggen. Dat zegt genoeg he. Echt een aanrader als je een spetterend trouwfeest wil.
Nadien zijn we op huwelijksreis geweest naar Mexico. Een prachtig land. Iedereen waarschuwde ons, het is daar regenseizoen, maar we hebben geen druppel regen gevoeld. Hele 16 dagen schitterend weer, de ene dag nog wat warmer als de andere. We hebben eerst een rondreis gedaan door Yukatan, de Maya cultuur gaan verkennen. Echt schitterend, als je daar boven op een tempel staat, voel je je echt wel nietig. Wij zijn met Neckerman geweest, die gids was enorm goed. We hebben echt het gevoel dat we Mexico hebben leren kennen dankzij hem. Nadien hebben we nog een weekje op hotel geweest. Die Iberostar Tucan en Guetzal zijn absulute aanraders. Prachtig hotel, erg netjes, zalige bufetten, super vriendelijk personeel, gigantisch zwembad en de apen springen er in het rond in de bomen op het domein. Echt super, dat vakantiegevoel dat je daar hebt. Nu moeten we alleen nog zien te bekomen, want het uurverschil zit wel enige dagen in je kleren. Maar dat hebben we er graag voor over.
Zoals jullie kunnen lezen is alles voor ons super gegaan. Ik hoop dat het voor jullie ook zo gaat zijn. Als ik jullie met iets kan helpen, vraag maar op. Dat jullie dagje net zo super wordt als dat van ons.
groetjes, Cindy 2/8/8

cindy
2-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1112

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik27-8-2008 9:12:48

Hoi Cindy

Een dikke proficiat en bedankt voor je leuk verslag met handige tips.
Ik hoop dat onze dag ook zo mag verlopen.
Groetjes
Kim

Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik27-8-2008 9:43:03

Allereerst proficiat met jullie huwelijk! Leuk voor jullie dat alles zo goed verlopen is. Hopelijk is dit bij ons ook zo. ;-)
Ik trouw op 5/9/'09 en we zijn nog op zoek naar een geschikte dj. Ik heb al ondervonden dat dit zo simpel niet is. :-) Van waar is dj Lebart ergens? En zou ik zijn telefoonnr kunnen krijgen?
Mijn email is neirinckxdubois@skynet.be

Grtjes

cindy
2-8-2008
 Meld misbruik27-8-2008 13:02:38

Hoi Vanessa,

Bart is echt wel een aanrader. Hij is van het Antwerpse, maar maakt van verplaatsingen niet echt een probleem. Je moet anders maar eens op zijn site gaan kijken: lebart.be; daar vind je meer info en verdere contactgegevens.
Veel plezier nog met de planning een voorbereiding van jullie grote dag.
groetjes, Cindy

Kim
2-5-2008
 Meld misbruik27-8-2008 16:31:09

dikke proficiat met je huwelijk!
je verhaal straalt veel warmte uit... fijn voor je!!!
groetjes
Kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...