Terug naar overzicht
Hoi Valerie,Ik heb geen van je opgenoemde zalen bezocht, maar in die regio heb je nog Salons Roskam (Merelbeke).Wij hebben onze feest daar vastgelegd voor 19/09/2009.De zaal is strak en groot en ze hebben een prachtige tuin.De foto's op hun site zijn denk al een aantal jaar oud want het interieur is volledig veranderd, verbetert maw... De foto's van de tuin zijn wel "juist".Vooraleer wij geboekt hebben zijn we eerst in hun restaurant gaan eten met onze ouders omdat we de zaal zelf niet kenden.We hebben nog maar een kort contact gehad met de eigenaar maar waren alletwee overtuigd van zijn aanpak en service.De uiteindelijke planning en zo moet nog komen dus hopelijk blijft alles zo positief.Welke periode willen jullie trouwen ?Geniet van de "zoektocht" en proficiat met jullie verloving !!!Sofie19/09/2009
zeker niet mimosa in eeklo!
Hallo,Als ik een zaal met veel plezier mag voorstellen, dan is het Hof van Nazareth wel te Lier. Misschien wel een beetje uit de richting, maar het is daar gewoonweg af. Wij zijn er getrouwd op 2 augustus en de bediening en eten waren super in orde. De mensen op onze feest hebben niets anders dan lof. Neem gerust een kijjkje op hun site.groetjes katrienwww.wimenkatrien.bruiloftsite.nl
Hey,ik kan je Salons Mantovani in Oudenaarde zeker aanraden. Wij hadden daar ons trouwfeest en vele van onze vrienden en familie zijn ons gevolgd en hebben ook daar hun feest gegeven. Het eten is er uitstekend, goede bediening, vriendelijke uitbaters en personeel. En het is voor iedereen gemakkelijk bereikbaar. Ligt aan de N60. Als je er vlug bij bent kan je de zaal achteraan reserveren en heb je er nog een mooi terras voor buiten receptie en een mooie tuin bij. Ik zou daar echt eens een afspraak maken. Je kan ook eens kijken op hun site.Groetjes Sarahwww.sarahenpeter.bruiloftsite.nl (staan ook foto's op van de zaal)