Nu Online
Momenteel zijn er 271 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Kathleen die op 13 sept nr Kreta gaat

27-8-2008 8:51:26
Welk hotel nemen jullie en wat kost heel het plaatje?

Wij trouwen op 12 sept 2009 en gaan ook normaal naar Kreta, heb je een aanrader qua hotel ofzo?

Liefs
Sofie
12/09/2009

Sofie
12-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 380

Tineke

Meld misbruik27-8-2008 9:02:39

Hey Sofie,
Wij gaan op 22 sept naar Kreta in hotel Blue Palace in Elounda...een drommhotel!
Groetjes

Sofie
12-9-2009
 Meld misbruik27-8-2008 9:04:32

En hoeveel betalen jullie?

Wij zitten met onze neus in de brochures omdat ik er echt graag 'n mooi hotel wil uithalen die helemaal ons ding is..

Bij welke touroperator hebben jullie het geboekt?

Liefs

Tineke

Meld misbruik27-8-2008 9:55:52

Hoi,
We hebben met Pegase geboekt omdat we echt iets luxueus wilden.
Je krijgt honey moon korting, mag in de lounge op Zaventem en wordt met een taxi naar je hotel gebracht.
Voor 10 dagen, 11 nachten betalen we 2400 pp Daar zit in: vlucht, transport van en naar luchthaven, transport van en naar hotel, bungalow met terras en sea view, champagne ontbijt en avondeten met bediening, dus geen buffet.
De website is: http://www.bluepalace.gr/bluepalace/frontend/index.jsp
Dit hotel stond een paar jaar geleden in feeling of een ander tijdschrift en ik heb dat altijd bewaard met in mn hoofd de gedachte als we ooit op huwelijksreis gaan wil ik daar naar toe...

kathleen

Meld misbruik29-8-2008 12:21:42

Hey Sofie,

Ik heb je berichtje nu pas gezien, wij nemen Iberostar Creta Panorama. We betalen zo 3000 euro voor 2 personen en dit is voor 15 dagen all in. We hebben dit online bij Neckermann geboekt. Ik hoop dat ik je hiermee wat geholpen heb.

Groetjes Kathleen

P.s. ik ben ook steeds op het andere forum te vinden ik-trouw.org moest ik hier direkt niet antwoorden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...