Terug naar overzicht
Hey Sofie,Wij gaan op 22 sept naar Kreta in hotel Blue Palace in Elounda...een drommhotel!Groetjes
En hoeveel betalen jullie?Wij zitten met onze neus in de brochures omdat ik er echt graag 'n mooi hotel wil uithalen die helemaal ons ding is..Bij welke touroperator hebben jullie het geboekt?Liefs
Hoi,We hebben met Pegase geboekt omdat we echt iets luxueus wilden.Je krijgt honey moon korting, mag in de lounge op Zaventem en wordt met een taxi naar je hotel gebracht.Voor 10 dagen, 11 nachten betalen we 2400 pp Daar zit in: vlucht, transport van en naar luchthaven, transport van en naar hotel, bungalow met terras en sea view, champagne ontbijt en avondeten met bediening, dus geen buffet.De website is: http://www.bluepalace.gr/bluepalace/frontend/index.jsp Dit hotel stond een paar jaar geleden in feeling of een ander tijdschrift en ik heb dat altijd bewaard met in mn hoofd de gedachte als we ooit op huwelijksreis gaan wil ik daar naar toe...
Hey Sofie,Ik heb je berichtje nu pas gezien, wij nemen Iberostar Creta Panorama. We betalen zo 3000 euro voor 2 personen en dit is voor 15 dagen all in. We hebben dit online bij Neckermann geboekt. Ik hoop dat ik je hiermee wat geholpen heb.Groetjes KathleenP.s. ik ben ook steeds op het andere forum te vinden ik-trouw.org moest ik hier direkt niet antwoorden.