Nu Online
Momenteel zijn er 789 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

2de huwelijk zo intiem mogelijk

29-5-2005 10:04:14
Mijn vriend en ik hebben reeds allebei een huwelijk achter de rug, maar we zouden samen toch graag opnieuw die stap willen zetten. We willen het er een bijzondere dag van maken en het gevoel hebben dat we getrouwd zijn die dag, alleen weten we niet erg goed hoe we het moeten aanpakken. Zijn ouders zijn gescheiden, zijn vader woont in Noorwegen en heeft een nieuw gezin en zijn moeder is hertrouwd en woont in Nederland (net zoals de rest van zijn familie). Nu moet ik ook toegeven dat mijn en zijn familie nogal anders zijn en hiermee wil ik niet zeggen slechter, maar gewoon anders qua kledings-en levensstijl. (ze zouden bij wijze van spreken op sandalen komen)Dus een echt trouwfeest zien we niet zitten en veel vrienden zijn er ook niet om uit te nodigen. Heeft er iemand ideetjes om van een tweede huwelijk toch een leuke en bewuste trouwdag te maken zonder veel mensen om je heen? Ik zou toch graag een eenvoudige trouwjurk willen dragen omdat het bijzonder is, maar als het alleen maar is om naar het gemeentehuis te gaan vind ik het ook zo stom en kan ik evengoed gewone kledij aandoen, alleen is het gevoel van een speciale dag er dan niet meer bij en dat zou ik niet willen.

anja
17-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1209

Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik2-6-2005 16:27:48

Hey, Ik zou er toch maar iets speciaal van maken, ik trouw ook voor mijn tweede keer. En deze keer zelfs met alles erop en eraan, de vorige keer ben ik niet voor de kerk getrouwd dus nu wel, met een avondfeest, mooie jurk, auto enz. ..., Wij moeten het natuurlijk allemaal zelf betalen, (kleding krijg ik van mijn ouders) dus zien we wel uit wat we doen. Ik heb zelf 2 kindjes en samen met mijn vriend 1. Dus iedereen word er bij betrokken. We zijn nu al bijna 6 jaar samen en toch wagen wij onze kans nog. Ik zou gewoon zeggen , maak het voor jullie zo speciaal mogelijk, wij gaan onze foto's nemen in de Zoo van Antwerpen, van waar zijn jullie ?
een etentje met je beste vrienden en familieleden kan ook tof zijn, in de juiste locatie. Wanneer is jullie grote dag ?
Geniet nog van de voorbereidingen.
Groetjes Cindy
24/06/2006

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...