Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mauritius of Bali?

27-8-2008 10:04:20
Hallo bruidjes,

We twijfelen voor onze huwelijksreis...

We zouden graag naar Bali of Mauritius gaan. Wat is de mooiste bestemming volgens jullie?

Is het klimaat voor beide bestemmingen goed in april?

Groetjes

katleen
18-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 433

kirby
20-6-2009
 Meld misbruik27-8-2008 12:06:21

Hoi Katleen,

Hier dezelfde twijfel. Het lijkt mij wel dat mauritius veel duurder is dan bali.Dus tja misschien dat uiteindelijk de prijs de doorslag gaat geven.

groetjes,
Kirby

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik27-8-2008 12:13:18

Hey naamgenootje,

Wij hebben voor Bali gekozen. We trouwen op 06/09 en dan is het weer in Bali beter dan in Mauritius. Ik vind Bali ook een betere combinatie van cultuur en strandvakantie en ja, de prijs, de kwaliteit en de service zitten heel erg goed, al krijg je op Mauritius ook wel honeymoon kortingen hoor!

Groetjes, Katleen

Mieke
21-7-2007
 Meld misbruik27-8-2008 12:30:44

Hallo,
wij zijn 5/8 naar Mauritius vertrokken op huwelijksreis. Het was er nu winter, maar toch een temperatuur van bijna 30° en stralende zon. We hebben maar één dag iets slechter weer gehad.
In april is het volgens mij nog zomer daar, dus zal het iets warmer zijn.
Wij hebben een fantastische huwelijksreis gehad. We hebben gesnorkeld en prachtige vissen gezien, zijn gaan zwemmen met wilde dolfijnen,enz.. Ook ons hotel was echt fantastisch !
Het binnenland van Mauritius stelt wel niet veel voor. We zijn een dag op uitstap geweest naar de hoofdstad en de botanische tuinen (wel de moeite), maar je kan er niet naar toe gaan om bvb musea te bezoeken. Het zuiden van het eiland lijkt me ook heel mooi te zijn, met meer het berglandschap en de natuur. We zijn hier wel doorgereden, maar hadden jammer genoeg geen tijd om hier een dag te wandelen.
Wij hebben een fantastische huwelijksreis gehad op Mauritius. We hebben eerst ook nog gedacht aan Bali, maar het was onze droom om ooit eens naar een eiland zoals Mauritius te gaan, en daarom hebben we uiteindelijk toch voor deze bestemming gekozen.

Dirk
14-6-2008
 Meld misbruik27-8-2008 13:11:55

Een vriend van ons is naar beide geweest en vond ze allebei super bestemmingen maar Bali idd iets meer cultuur.
Wij zijn naar Bali geweest in juni. Mauritius was toen geen optie omdat de temperatuur in die periode iets wat te fris was. Maar Bali is zeker de moeite waard!!!

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik28-8-2008 8:04:05

bali is ook super mooi...

misschien dat in mauritius de hotels nog net iets exclusiever zijn??? zo van die dingen op het strand...

in bali moet je wel een paar dagen naar ubud en dan nog liefst een hotel met zicht op de ayung river. Dat is echt prachtig. Je moet ook eens gaan raften. Dat is super.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...