Terug naar overzicht
Hallo Freya,Ik ben net met onze uitnodigingen bezig. Dit zal onze tekst worden (ongeveer):--------------------------Ja, wij gaan trouwen !Op 8 november 2008 treden we in het huwelijk.De ceremonie zal plaatsvinden om 13u30 in het gemeentehuis te Wellen.U bent van harte welkom om deze bijzondere dag samen met ons te vieren.Het avondfeest zal plaatsvinden vanaf 19uin Het Bevershof, Hasseltsestraat 72 - 3740 Bilzen.Graag een seintje vóór 15 oktober of u al dan niet aanwezig zal zijn.Jeroen Motmans & Annelies Neven, Kruisstraat 4 - 2850 Boom (0479/31.16.81)Cadeautip: 743 - 0391981 - 18--------------------------Vaak worden ook de ouders vermeld, maar wij hebben hier bewust voor gekozen dit niet te doen. Ook hebben wij geen kerkelijke plechtigheid, daarmee dat we ervoor gekozen hebben iedereen uit te nodigen voor de ceremonie in het gemeentehuis.
Hoi Freya,Op deze site heb ik enorm veel ideetjes opgedaan. Je bent even zoet maar alles komt ter sprake:http://www.trouwshop.be/_forum/forum_posts.asp?TID=9302... GroetjesKim12-09-2009
Wij hebben heel klassieke uitnodigingen. Ik kan je een voorbeeldje doorsturen, dus mail me gerust op nele.aendekerk@hotmail.comGroetjesNele
lieve medebruidjes...ik zou een beetje voorzichtig zijn met het verspreiden van jullie adres! iemand met slechte bedoelingen weet nu dat hij op 08/11/08 in de kruisstraat te boom moet zijn om zijn slag te slaan... (er zijn ook mensen die overlijdensberichten in de krant uitpluizen om tijdens de uitvaartplechtigheid ongestoord het huis van de familie leeg te kunnen maken! dus: opgelet met deze info!)
... ik bedoel dus: met het op internet plaatsen van jullie adres... tenslotte kan iedereen naar deze site surfen!
Miek wat het adres betreft, kan ik je alleen maar gelijk geven!Freya je moet een surfen naar website waar ze kaartjes verkopen (bijv cardxl.be). Daar kan je dikwijls ook heel wat voorbeelden terugvinden wat er op de uitnodiging staat. Wat wij gedaan hebben is in de uitnodiingenboeken van AVA gaan kijken naar leuke kaartjes, maar eigenlijk was het ons ook meer voor de tkesten te doen, die schreven we dan eventjes op.Bij de meeste drukkers kan je ook zo'n boeken 1 of 2 dagen mee naar huis krijgenGroetjes Annelies