Terug naar overzicht
hoi,wij hebben ook lang metdie vraag gezeten.Wij hebben dan ook gekozen voor een overnachting op hotel, zo kan je toch nog wat na genieten en krijg je nog eens een lekker ontbijt op bed aangeboden.En niemand weet waar jullie zijn.Je kan makkelijk een hotel vinden op google. Gewoon intypen hotel regio oost-vlaanderen, en je krijgt genoeg te zien.SuccesMiranda05-09-2008
Hey,Wij gaan ook overnachten in een hotel (met ontbijt op bed). Aangezien ons huis zeker overhoop zal worden gehaald door vrienden, leek dit de ideale oplossing. En ook meer romantisch! (Anders begin ik toch op te ruimen :o))Groetjes,Laura xxxhttp:\\laura-bert.bruiloftsite.nl18 juli 2009
Hey,Wij vieren onze bruiloft in Domein Martinus.Het voordeel daar van is dat je of in de villa of in het gebouw zelf kan blijven slapen.(bruidspaar krijgt zowiezo een kamer!)Maar je entourage of andere gasten kunnen daar ook blijven slapen!90 euro voor 2 personen mét champagne ontbijt inbegrepen!Ik denk zoals de meeste bruidjes wel zullen denken, als je huis op stelten staat is het niet zo heel leuk als je dan zo moe bent je nog eerst alles of toch een beetje moet opruimen vooraleer je in je bedje kan kruipen!Dikke x
Hallo,bij ons is er een bruidssuite aan de feestzaal... met brubbelbad, open haard enz. Wij gaan daar dus blijven slapen, we vertrekken waarschijnlijk pas een paar dagen later op reis.Groetjes,Inge (1/8/2009)
Hallo, wij overnachten in een hotel van de baas van de feestzaal. Hij biedt ons dit gratis aan. Een paar dagen later gaan wij op reis...:-)mvg Liesbet
Hoi,wij hebben de huwelijkssuite voor ons gereserveerd, en voor onze (schoon)ouders hebben we 2 kamers geboekt want we wilden heel graag de volgende morgen/middag samen brunchen. Dat lijkt ons heel gezellig en ook de ouders waren er volledig voor te vinden. Mijn mama zei zelfs: maar goed, want anders loop ik toch helemaal verloren rond thuis! :)Ik vind het dus persoonlijker leuker en ontspannender om ergens te blijven overnachten.Groetjes,Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
wij kiezen er heel bewust voor om thuis te gaan slapen. Het huwelijk zal al een heel drukke bedoening worden, dat we blij zullen zijn om thuis de rust op te kunnen zoeken. Als je er een beetje op let om alles niet té chaotisch achter te laten en een lekker ontbijtje voorzien, is ook dat in alle rust 's morgens genieten. Groetjes Annelies
Hallo,Wij gaan overmorgenavond (oh jee, dat komt dichtbij :-) lekker thuis in ons eigen bed slapen. Niks is beter... :-)Veerle29/08/2008
Wij brengen onze huwelijksnacht ook op hotel door...xxx
Wij hebben onze huwelijksnacht ook op hotel doorgebracht (ook al vertrokken we daarna op huwelijksreis).Ik vind dat een echte aanrader omdat als je naar huis gaat echt wel het gevoel hebt dat het nu echt gedaan is. Wij hebben de nacht doorgebracht in hotel Harmony op de Kraanlei in Gent. Een echte aanrader. We hadden de deluxe-suite genomen. We zijn toegekomen om half vijf s ochtends en konden nog steeds inchecken (was de bedoeling om dit overdag te doen, maar zijn dat totaal vergeten. ze hebben hier geen probleem van gemaakt). Je hebt een late check-out en je krijgt ontbijt op bed normaal tot elf uur maar omdat het de huwelijksnacht was mochten wij zelfs nog om kwart na twaalf ontbijten. De kamer was volledig versierd met rozenblaadjes. Een heerlijk warm badje. Badhanddoek, badjas en slippers lagen klaar.De dag zelf was mijn man nog aan het twijfelen om toch niet thuis te gaan slapen omdat het al een drukke bedoening was, maar achteraf heeft hij er geen seconde spijt van gehad dat we toch nog op hotel zijn gegaan.
Wij blijven op hotel. Vermits ook onze feestzaal in hetzelfde hotel is, was de keuze logisch. Anders waren we vermoedelijk naar huis gegaan.