Nu Online
Momenteel zijn er 251 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Prijs (proef)kapsel en -makeup

27-8-2008 14:56:12
Hello,

Een vraagje rond de prijs van proefkapsel en -make up en voor de dag van het huwelijk zelf: hoeveel betalen jullie hiervoor?
Ik heb nu een offerte gekregen voor:
35 euro proefkapsel (ik veronderstel dat we dan samen verschillende kapsels zullen proberen).
10 euro proefmake-up.
55 euro kapsel aan huis per uur (gerekend vanaf het kapsalon)
45 euro visagiste aan huis per uur.

Dit is van Pompidou in Gent. Iemand hier ervaring mee? Is dit duur of de normale prijs?

Groetjes en alvast bedankt voor de reacties!!!
Gwen

Gwen
25-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1180

marijke
6-6-2009
 Meld misbruik27-8-2008 15:39:11

hallo,

ik heb er zelf geen idee van of dit een goede prijs is, maar ik wou je gewoon nog een ander idee meegeven.
Ken je M.A.C.? Er is nog maar 1 winkel van in België (Antwerpen). zij hebben volledige bruid-paketten. Zalige make-up en goede prijs-kwaliteit! Misschien dat je hier ook eens kan kijken!
Ga ik ook zeker doen!
succes ermee!

Groetjes
Marijke

Kim
2-5-2008
 Meld misbruik27-8-2008 16:25:11

ik zou ook eerder voor een pakket gaan of iets waarvan je op voorhand precies weet hoeveel het kost (per uur is riskant, niet?)
x

Sigrid
23-8-2008
 Meld misbruik28-8-2008 16:40:16

Hallo Gwen,
Ik ben bij mijn gewone kapper gegaan. De gewone prijs dus betaald. Toevallig is hij ook visagist en heb ook hem de make-up laten uitproberen. Kappen 25 euro, make-up ook. De dag zelf heb ik maar 45 betaald voor alles, en hij is voor de mis nog eens komen bijwerken. Van waar ben je?

Groetjes,
Sigrid

Gwen
25-4-2009
 Meld misbruik28-8-2008 16:51:39

@Sigrid

Ik ben van Gent. Jij?
Denk niet dat mijn gewone kapper ook make-up doet en weet ook niet of ze aan huis kappen, wat ik toch wel handig vind. Welke kapper heb jij?

Gwen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...