TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
marijke
6-6-2009
|
27-8-2008 15:41:51
hallo leen,
het is jouw grote dag, dus jij kiest wat je aan hebt en waar je het koopt! dat zal je peter ook wel begrijpen! Je kan ook naar hem gaan en zeggen dat je al een mooi kleed gezien hebt in een boekje. Misschien dat hij het wel kan bestellen! Je moet gewoon eerlijk tegen hem zijn en dan begrijpt hij dat wel!
Groetjes Marijke
|
|
Marianne
19-9-2009
|
27-8-2008 16:03:13
Hey leen,
Ik zou ook een keertje met paar foto's mee van de kleedjes van Linea R. naar de winkel gaan. Hij kan eventueel wat kleedjes laten zien in de stijl van die kleedjes, of zoals Marijke zei de kleedjes wel bestellen. (Als hij kan bestellen ga dan wel zeker een keertje ergens passen zodat je zeker bent dat het kleedje niet alleen mooi is bij het model van de foto maar ook voor jou.)
Als je echt niets naar jou goesting vind moet je dit rustig maar eerlijk zeggen. Meer kan je echt niet doen.
Groetjes Marianne
|
|
Kim
2-5-2008
|
27-8-2008 16:24:09
Hallo Leen,
Ik begrijp je vader maar jou ook, ik vind de voorstellen van Marijke en Marianne zeer aanvaardbaar, niet?
Toch eens langsgaan om erover te praten, zien wat haalbaar is, of er iets is wat op de stijl gelijkt van Linea R. (en niet veel duurder natuurlijk) en vragen om te bestellen. Dan ligt de bal in zijn kamp, zegt hij nee, dan ben jij toch vrij om ergens anders te gaan, zegt hij ja moet je inderdaad wel zorgen dat je elders goed gepast hebt om te weten welk kleedje jou best staat.
succes! geniet ervan (ik vond kleedje kiezen een van de leukste dingen aan heel mijn trouw) x
|
|
Ilka
7-6-2008
|
27-8-2008 18:14:09
Hoi,
ik was ook helemaal zot van de collectie van Linea maar toen ik ze eenmaal aanhad bleek het toch niet zo mijn ding te zijn. Heb er uiteindelijk eentje van Rembo gekocht. Zo zie je maar :-). Je kan altijd eens gaan kijken. Dan kunnen ze je dat al niet verwijten. En als er dan nog een "rel" zou zijn omdat je je goesting niet vind. Dan is het hij dat zich belachelijk maakt en niet jij!
Hopelijk heb je er wat aan...
Groetjes Ilka
|
|
riet
|
27-8-2008 19:35:36
Dag leen, Ongeveer hetzelfde verhaal hier! Maar geef anders eens je emailadres, dan vertel ik je het in detail! Groetjes
|
|
patricia
26-7-2008
|
27-8-2008 19:47:30
Hey, IK ben nu 32 dagen getrouwd en had, inderdaad, een kleedje van LR.Als dit je keuze is moet je ervoor gaan! je zal de hele dag mss denken datje je in dat kleedje(van LR) beter zou gevoeld hebben! je trouwd maar 1 keer!! stel de vraag of hij aan de bruidskledij van LR kan aangeraken?! Zo nee dan heb je je plicht gedaan en geinformeerd! Ik zou mijn eigen keuze volgen!! Groetjes, Patricia
|
|
Leen
16-5-2009
|
27-8-2008 20:24:11
@ Riet Mijn emailadres : leenvdd@yahoo.com
|
|
joke
25-4-2009
|
28-8-2008 15:11:44
k was er ook van overtuigd dat ik LR wou, nu niet meer, Rembo ook niet, k vind Pronovias, St Patrick en Marylise veel mooier van stoffen en kwaliteit, mss ns passen zowel LR, mss valt t wel tegen,
joke
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|