Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotografie Luna: ervaring?

27-8-2008 15:45:10
Hallo bruidjes en bruidegommen!

Wij zijn op zoek gegaan naar een fotograaf voor ons huwelijk en het platinum pakket dat Luna aanbiedt zegt ons wel iets.
Heeft iemand ervaring met deze fotograaf? Zowel positieve als negatieve reacties?
groeten

dorien

dorien
4-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 468

Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik28-8-2008 10:11:19

Zeker doen!! Leuke mensen, je voelt je direct op je gemak met hen, goede service, wij hebben hen ook genomen voor ons huwelijk overmorgen en hebben ervoor al eens een 'voorbereidingsshoot gedaan', zij zijn geweldig!! En niet duur naar mijn gedacht voor wat je ervoor in de plaats krijgt! Ze zijn ook met 2 fotografen zodat je leuke fotos hebt vanuit verschillende hoeken! Niets negatiefs aan te merken!

xxx

Annelies
25-7-2009
 Meld misbruik28-8-2008 11:46:23

Dag Dorien,

wij gaan volgende week eens langs om hun werk te bekijken. Het eerste contact per mail en telefonisch ging erg vlot en ze doen zeker alle moeite om al je vragen te beantwoorden.
Ik wilde gewoon nog even zeggen dat er momenteel een promotie loopt op hun platinum pakket (ik dacht 200€ korting). Je vindt er meer info over op hun website!

groetjes
annelies

Charlotte

Meld misbruik29-8-2008 8:01:31

Ansje
23-5-2009
 Meld misbruik29-8-2008 10:26:40

wij hebben fotografie luna geboekt voor 23 mei '09. toen we via mail info vroegen, kregen we heel uitgebreid informatie, geen standaard mail met in bijlage de prijslijst. de mail was heel uitgebreid en je wist direct wat je kreeg voor je geld.

De "truk" die Charlotte beweerd, daar geloof ik niet in, want ze vragen helemaal geen te hoge prijs, ze zijn met twee, en je betaald véél minder dan sommige alleen...

Ze zijn al bij ons aan huis geweest en het zijn hele vriendelijk, sympathieke, professionele mensen.
Die korting bovenop vind ik een heel mooi kado.

Ik zou zeggen, doen!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...