Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis ??? met kindjes van 5 en 9 jaar

27-8-2008 15:52:25
hallo, wij trouwen volgend jaar in juli en begin stilletjesaan te kijken voor ons huwelijksreis.Onze kindjes van 5 en 9 gaan mee en daarom zou ik graag niet te ver vliegen bv een 4 uur maximum.Nu dacht ik aan Cyprus of de canarische eilanden , is er iemand onder jullie die hiermee al ervaring heeft zoja dewelke of weten jullie andere leuke bestemmingen , alvast bedankt , groetjes sabrina

Sabrina
18-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 467

Lydia
15-8-2007
 Meld misbruik27-8-2008 15:55:59

Hoi Sabrina,

Wij zijn dit jaar met ons zoontje van bijna drie naar cyprus geweest. Was wel geen huwelijksreis maar is heel goed meegevallen. Was inderdaad niet te lang vliegen en we hadden heel goed weer, maar ook weer niet te warm (ongeveer 29 graden)
Was heel heel leuke vakantie.

Groetjes,

Lydia

Darcy
9-8-2008
 Meld misbruik27-8-2008 15:59:47

hallo,

Wij gaan ook op huwelijksreis naar Rhodos met ons zoontje van 15 mnd. Heb Rhodos al meerdere keren bezocht en ze zijn daar uiterst kindvriendelijk en heel behulpzaam, wij vertrekken eind september dan is het daar rond de 27 graden, wat ideaal is voor de kindjes. Zeker een aanrader!

Veel succes,
Darcy
18 dagen getrouwd

Kim
2-5-2008
 Meld misbruik27-8-2008 16:21:23

ik heb nog geen kindjes (hopelijk duurt het niet meer te lang ;)) maar wij zijn naar Gran Canaria geweest op huwelijksreis en da was echt super! is niet te lang vliegen, temperatuur is zeer aangenaam (niet te warm en niet te koud en 's avonds fris genoeg om goed te slapen), echte aanrader met kindjes ook!!

groetjes
Kim

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik27-8-2008 18:03:26

Hoi Sabrina

Ik zou sowieso een familiehotel kiezen. Deze hotels hebben een goed animatieprogramma voor de kids. Deze vakantie naar Corfu geweest. Slecht 2,5u vliegen. En vlak bij de luchthaven is volgend hotel een echte aanrader Iberostart Kerkyra Golf. Een goede all in ook, want wel handig is met kindjes.
Ook Cyprus ben ik een paar jaar geleden geweest, in het all in hotel Iberostar Ledra beach, ook heel goed! Wel minder kindvriendelijk.
Veel zoekplezier.
Groetjes
Kim

Sabrina
18-7-2009
 Meld misbruik27-8-2008 20:27:47

hallo kim in welk hotel ben je er geweest.groetjes sabrina

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik27-8-2008 20:35:02

Wij gaa nvolgende week met ons dochtertje van 3 jaar naar Torremolinos (zuiden spanje).
Het is een kleine 3 uurtjes vliegen.
We hebben via neckermann geboekt en een "belgian favorite" genomen,kindvriendelijk en nederlandstalige animatie.

Succes sarah

Marijke
2-8-2008
 Meld misbruik28-8-2008 10:41:21

Met Cyprus heb ik geen ervaring dus daarover kan ik je geen raad geven. Qua klimaat en temperaturen zit je op de Canarische eilanden altijd goed. Bij het kiezen van een hotel zou ik zowieso kijken naar de animatie die voorzien wordt voor kinderen. Mocht je naar Gran Canaria gaan, dan raad ik niet aan om in een all-in hotel te gaan. Als je dichtbij playa des ingles zit dan kan je gewoon halp pension nemen en iets gaan eten in het centrum. Eten is daar super lekker en helemaal niet duur. All in op de canarische eilanden is meestal zijn geld niet waard en je kan lekkerder eten buiten het hotel. Misschien dat het met kleine kinderen makkelijker is om een all-in te nemen dat weet ik niet, want heb zelf nog geen kinderen; Dat is dus een afweging die je zelf moet maken.
Maar Gran Canaria en ook Tenerife zijn fantastische eilanden.

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik28-8-2008 16:24:05

wij zijn als 2e huwelijksreis (we zijn eerst met 2 getrouwd op bali) met ons zoontje naar cyprus geweest.

Voor ons NOOIT geen cyprus meer...

Het hotel was wel goed, de paphos amathus beach. Maar het was er zeker 45 graden!! Waardoor je zelfs in het zwembad geen afkoeling had.

Er waren buiten een waterpark en een vogelpark eigenlijk geen excursies geschikt voor kinderen. En dat vogelpark dat waren wat vogels in kooitjes. Op de foto stonden wel andere dieren. Maar dan moest je vb 9 euro betalen voor foto met giraf of met pony.

Ons heeft cyprus echt niet gecharmeerd.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums