Nu Online
Momenteel zijn er 676 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankkaartjes

27-8-2008 16:05:07
Hoi allemaal,
"U bent reeds 4 dagen gehuwd!" Amai... :-) Veel foto's hebben we nog niet, maar ik begin stilaan aan de bedankkaartjes te denken. Wie heeft deze ook zelf gemaakt? Kennen jullie sites waar ik terecht kan?
Groetjes,
Sigrid

Sigrid
23-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1091

Liesbet
22-8-2009
 Meld misbruik27-8-2008 16:17:47

hallo Sigrid,
op de website http://huwelijk.fotokaarten.nl/index.html kan je ook bedankaartjes laten maken.
Veel succes en proficiat met uw trouw!

Kim
2-5-2008
 Meld misbruik27-8-2008 16:19:58

Dag Sigrid!

gefeleciteerd met je huwelijk. Hopelijk was het een heel fijne dag...

Misschien kan je met je fotograaf overleggen voor bedankkaartjes? bij mij kostte dat maar 1 EUR per stuk!

groetjes
Kim

Jennifer
5-9-2008
 Meld misbruik28-8-2008 12:08:45

Wij gaan gewoon bedankfotokaartjes bij het Kruidvat maken. Heb dit al eens geprobeerd met een andere foto en dat zag er toch vrij leuk uit.

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik28-8-2008 19:21:36

www.foto-memory.nl

ze is een heel professioneel een toffe madam en maakt 3 verschillende ontwerpjes voor je dit kost 10€ en je kan zelf kiezen of je ze bij haar laat afdrukken of niet (10 voor 4€) naar Belgie is absoluut geen probleem.

als je voor der kiest zeg je maar dat ik jullie gestuurd heb (sylvia090509)

Sylvia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...