Terug naar overzicht
oh wat gaaf dat je jurk al hebt gehaald, ik heb een maandje geleden uitgezocht en hoef pas in oktober voor een tweede pasbeurt(wij trouwen pas in december)mijn mams had wel wat fotootjes gemaakt dus af en toe kan ik wel even kijken!geniet van je dag en je jurk!groetjes nathalie
Tof !! Wij trouwen op 24/06/2006 en kan haast niet wachten om voor mijn trouwkleed te gaan zien. Ik zou graag rond September / Oktober al gaan kijken. Of zou dit te vroeg zijn?Nog veel succes en een toffe dag gewenst. Groetjes Cindy
Hoi, wij huwen op 20 aug. Ik mag pas de dag ervoor mijn jurk gaan afhalen. Eigenlijk wel balen hé! Stel je voor dat er iets tussenkomt! Dat geeft me nog meer zenuwen. Stress stress en nog eens stress.Evienog 82 dagen
Cindy,ik denk dat dat niet te vroeg is hoor. Ik trouw zelf op 06/05/06 en was ook van plan in september te gaan kijken. Ze zeggen toch altijd dat je ruim 6 maand moet voorzien zodat het kleed kan besteld worden en alle retouches nog kunnen gebeuren. Maar de nieuwe collectie komt wel pas in oktober uit. Aangezien jij toch een maandje later trouwt, kan je misschien best begin oktober gaan kijken.
Ik trouw 25/06/05 en ben ook in oktober 2004 mijn kleed gaan kiezen, dan is juist de nieuwe collectie er en heb je veel keuze!!! Veel succes met de voorbereidingen!anke