Terug naar overzicht
mmm wel extreem vroeg he :-)
Ja, ik weet het, maar wij gaan ondertussen ons droomhuisje bouwen, vandaar dat we er een jaartje langer over doen, over de planningen... + Mijn broer trouwt al volgende zomer, dus konden we moeilijk zeggen: 'leuke feest, maar volgende week is het bij ons te doen he!' :-) Dus ja... het is nog LAAAAAAANG wachten... Zucht!
HoiVeel succes je verloving. Maar het is inderdaad nog heel lang wachten. Wij hebben een verloving van 18 maanden tot we trouwen en dat is naar mijn mening al lang genoeg, want de teller gaat wel heel traag naar beneden.GroetjesKim
goh wij trouwen op 13/09/08 en hebben maar een verloving van 3 maanden, ja heel erg snel dus, maar is ook om familiale redenen dat we het vroeger doenVeel plezier met de voorberedingen en de zaal is het allerbelangrijkste meiskeGroetjesWendy en patrick13/09/08http://wendy-en-patrick.bruiloftsite.nl/index.php
Ja, dat hebben we ook al ondervonden dat de zaal het belangrijkste is. En je kan het niet geloven: we wilden eerst op 10/7/10 trouwen, maar raar maar waar: die datum was al bezet!!!! Dan dachten we: we zijn ruim op tijd, we gaan onze datum kunnen houden, ongeacht welke feestzaal... Maar ja: we wilden per se die zaal, dus ja: onze datum maar een weekje opgeschoven... Straf he! Twee jaar op voorhand!Vandaar dat ik dus niet goed weet hoe lang we nog mogen wachten met fotograaf, dj, vervoer,...Els
Hallo, wij trouwen op 29/05/2010. Ook nog een eindje maar we zitten een beetje in dezelfde situatie... ook eerst nog een huis kopen en mijn neef trouwt ook volgend jaar in de zomer. Het allerbelangrijkste is idd de zaal vastzetten, vind ik persoonlijk een héél moeilijke keuze!Groetjes, sharon
HeyJe bent echt niet 'te' vroeg hoor. Mijn vriend en ik hebben ook een verlovingsperiode van exact 2 jaar. We zitten al in de helft. Wij zijn pas in februari begonnen met zaal enz. Maar idd, toen was er al wel wat geboekt. Wij trouwen 11 juli :)Wij hebben zo een lange verlovingsperiode omdat ik nu naar mijn laatste jaar ga en dus de thesis staat voor de deur. Dus ik had liever om de meeste dingen al een jaar eerder te plannen en we wilden sowieso trouwen nadat ik ben afgestudeerd.Geniet van deze periode!Groetjes, Laurawww.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
Wij trouwen ook pas op 03/04/10 dus nog 583 dagen op de teller :-) Het is makkelijker om langer te plannen vind ik
ik ben vorig jaar afgestudeerd als fotografe en heb reeds een 10tal huwelijken gefotografeerd4uur fotograferenalle foto's bewerkt op cdrom1vergroting 20x30cm10afdrukken 10x15voor 275 euro+verplaatsingskosten 0.30 cent/km35euro per bijkomend uurgroetj kellyjurgen.reuskens@telenet.be