Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De Koekjesfee?

27-8-2008 18:29:42
Dag bruidjes,

heeft iemand van jullie ervaring met De Koekjesfee (www.dekoekjesfee.be )? De bruidstaarten zijn ware kunstwerkjes, echt prachtig!! Helaas zijn ze vrij prijzig, dus ik zou graag wat reacties of ervaringen horen!

Bedankt!

Groetjes,

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

Liese
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 583

Tineke

Meld misbruik27-8-2008 18:37:05

Hoi Liese,
De koekjesfee is geweldig! Een hele lieve vrouw en ze maakt hele mooie taarten die ook nog eens heel erg lekker zijn.
Ze ontvangt je persoonlijk en ontwerpt een taart op basis van jouw ideeen en komt de taart ook persoonlijk op de feestlocatie afleveren.
Ik vind dat voor wat ze doet ze helemaal niet duur is.
Ze werkt alleen en heeft schitterende ideeen. Zo een taart maakt je feest echt af.
Onze taart met bijbehorende cupcakes kun je zien op haar website onder de naam "Tineke" en bij "Blije mensen"
Groetjes, Tineke

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik27-8-2008 19:02:55

Hoi Tineke,

ik heb die taart gezien en het was één van mijn favorieten! Kan je me misschien vertellen hoeveel hij gekost heeft?

Groetjes!

Tineke

Meld misbruik28-8-2008 8:56:53

Hoi,
Wij hadden een klein feest, dus het was een taart voor 40 personen. Ze heeft 200 € gekost. MAAR, ik heb al heel lang geleden contact opgenomen met de koekjesfee voor onze taart en toen betaalde je nog 5 € pp voor de bruidstaart. Ondertussen zijn haar prijzen een beetje gestegen omdat ze meer en meer klanten heeft. Het is nu 7,5 € pp. Dus zou een taart voor 40 mensen 300 € kosten.
Maar uiteindelijk hadden we 's vaonds maar 35 gasten en we hadden heel veel over. Hij was in 4 lagen en er zijn maar 2 lagen opgegeten. Dus de grootte van mijn taart zou al geschikt zijn voor 60 personen. De bovenste laag hebben we ingevroren en de middelste laag (denk ik) hebben we mee naar huis genomen en nog veel van gesnoept. Ook stukken uitgedeeld aan vrienden en familie.
Het ontwerp van de taart was gebaseerd op onze uitnodigingen. De krullerige tekening in het bruin op de taart stond ook op onze huwelijksuitnodiging.
Voor de bijbehorende cupcakes betaalden we 4 € (het doosje waar ze inzitten inbegrepen).
Groetjes, Tineke

Jennifer
5-9-2008
 Meld misbruik28-8-2008 12:07:19

In principe moet je altijd en bij alle iets of wat fatsoenlijke bakkers voor een iets of wat taart rond de 3,5 € per persoon rekenen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...