Nu Online
Momenteel zijn er 560 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Prijs uitnodigingen

27-8-2008 19:03:48
Hoeveel betalen jullie voor de uitnodigingen? Ik bedoel dus uitnodigingen, enveloppes, sluitzegels, receptiekaartjes, avondfeestkaartjes, enz. alles bij elkaar dus. Ik heb vorige week een prijs gekregen van 1.150 euro en ik moest toch even slikken. Het is wel voor 265 uitnodigingen dus het zijn er wel een pak. Het is geen standaarduitnodiging maar een volledig eigen ontwerp met bedrukte kalkblaadjes, verschillende foto's en drie luiken. Ik had wel verwacht dat het ietsje meer zou kosten maar verwachtte toch wel een iets lagere prijs... Is dit nu abnormaal hoog of is dit de normale prijs voor een eigen ontwerp en zoveel exemplaren? Ik heb ook reeds aan enkele andere drukkers prijs gevraagd maar zij zien het niet zitten om mijn eigen ontwerp te maken. Ik heb maar één drukker gevonden die het wel zag zitten en die heel gekend is van op trouwbeurzen. Ik kan zijn prijs dus niet vergelijken met andere.

Graag jullie mening hierover...

Mieke

Mieke
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1127

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik27-8-2008 19:15:08

Hoi Mieke

Dit lijkt me inderdaad veel geld. Maar ik hoop dat wij wel een drukker vinden voor ons eigen ontwerp.
Groetjes
Kim

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik27-8-2008 20:59:09

Wow, ik val hier bijna van mijn stoel! Wat een prijs zeg...
Wij maken onze uitnodigingen helemaal zelf en hebben gelukkig geen drukker nodig. Er kruipt wel veel tijd in, 'k heb er gisteren 15 gemaakt op een uur tijd.
We werken rond een thema en wilden dat alles mooi samen paste, en ik knutsel heel graag dus vind het super om zoveel mogelijk zelf te maken.
Als je ze wil zien, ze staan op deze site:
http://www.trouwshop.com/_forum/forum_posts.asp?TID=339...

Groetjes,
Inge (1/8/2009)

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik27-8-2008 21:01:33

Dit was ik nog vergeten want je vroeg naar de prijs: onze uitnodigingen kosten ongeveer 65 euro voor 120 uitnodigingen...

liesbeth
11-10-2008
 Meld misbruik27-8-2008 21:55:23

Eigen ontwerp voor de uitnodigingen, digitaal laten printen bij een drukker: €297 voor 170 grote uitnodigingen en 100 kleine kaartjes voor het avondfeest. €65 voor 170 enveloppen bij Ava en €60 aan postzegels (vooral voor uitnodigingen buiten de provincie en buitenland). De andere uitnodigingen hebben wij op een paar avonden rondgebracht (met de auto van 't werk, dus op kosten van de baas :-) )

Groetjes,

Liesbeth en Dirk
11/10/2008

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik28-8-2008 9:19:45

Wij gaan werken met message in a bottle concept. Ik heb ongeveer 110 (zelf ontworpen) uitnodigingen: flesjes kosten 80 euro denk ik, flesvulling 15 euro, uitnodiging (3 versies) + sticker + labeltje + 200 naamkaartjes voor de tafel in totaal 80 euro bij de drukker. Dus 1150 is toch wel wat aan de hoge kant vrees ik...

Deborah
4-10-2008
 Meld misbruik29-8-2008 12:34:22

Wij hebben ook een eigen ontwerp met foto laten drukken op niet standaard papier grootte.... Wij betalen zo'n 800 EUR voor 250 uitnodigingen, alles inbegrepen (behalve postzegels, maar we hebben er maar enkele moeten opsturen...) Vond het ook wel veel geld, maar aangezien we al vrij laat waren om een drukker te zoeken, en dit bovendien in volle vakantieperiode was, dus veel gesloten, heb ik niet getwijfeld....

groetjes
deborah

Caroline
9-5-2009
 Meld misbruik29-8-2008 21:41:10

Goh wat een geld seg !!
Dat kunnen wij er niet aangeven. We willen ook graag mooie uitnodigingen, maar na een tijdje verdwijnen ze toch in de kast of vuilbak. Wij maken onze uitnodigingen zelf (met foto's van ons 2 oa.) en betalen voor de uitnodiging met envelop, ongeveer 1 euro per uitnodiging. Veel succes!

natasha
23-7-2010
 Meld misbruik4-9-2008 21:48:07

Wauw zoveel centen!!!
heb al gelezen op dit forum dat je bij ava papierwaren het goedkoopste bent...kan je daar ook uitnodigingen kiezen zoals bij de drukker?

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info