Terug naar overzicht
Hoi, ik ken 2 goede traiteurs in Diepenbeek. Beiden niet zo heel duur denk ik . De ene is Traiteur Luc Haenen van de Kabergheidestraat en de andere is een jonge gast (heel tof en nog niet zo lang bezig, maar wel heel goed). Hij woont ook op de Kabergheidestraat. Je moet maar eens in de gouden gids kijken of op internet. Groetjes Sandra
Wij zijn nog op zoek naar een locatie voor ons dansdeest in limburg? Heb jij al een zaal gevonden?Traiteur, ken ik ook niet echt, heb enkel nog maar iets besteld bij Bar Claes, voor een doop. En dat was goed, maar niet echt goedkoop. Er is ook nog trimalchio catering, ken ik van naam, maar heb er geen ervaring mee.groeten, Els
hallo,Ik weet niet van waar dat jullie zijn. Maar in Rotem langs de Rijksweg ligt traiteur Indemans. Wij hebben deze gehad voor onze bruiloft vorig jaar, en wij alleen maar positieve reacties gehad.Wendy
Traiteur marc thys is heel goed en niet duur voor een bbq. Tik op google Marc Thys traiteur genk in en je komt op zijn site. Als je dan klikt op bbq kan je zelfs al berekenen wat het je ongeveer kost. Liefs natasja
Bedankt meiden! Marc Thys ziet er het beste uit. We hebben nog wel eventjes de tijd. We trouwen in 2009, maar niemand weet het...Spannend!!! Midden september worden onze ouders op de hoogte gesteld...Een zaal? tja, al veel moois gezien, maar even wachten totdat we weten welk budget we krijgen en dan kunnen we beslissen.Abdijsite Herkenrode, Beekhoeve en 't Speelhof zijn onze topfavorieten...
VOOR EEN GOED FEEST MOET JE TRAITEUR A LA CARTE IN HASSELT NEMEN! Altijd héél verzorgd!www.traiteuralacarte.be
een goede dj voor in limburg: Jan Schevenels 0496515657