Nu Online
Momenteel zijn er 435 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekst bij cadeau na avondfeest

27-8-2008 21:24:30
Hallo,

Wij wilden al onze gasten reeds na ons avondfeest een kleine attentie meegeven als aandenken en dank-je-wel.
Deze attenties zouden naast het gastenboek in de feestzaal worden geplaatst.
Ik ben nu op zoek naar een gepaste tekst om erbij te zetten.... zodoende mensen er aan herinnerd worden dit mee te nemen.
Of zijn er van jullie die hier andere leuke dingen mee gedaan hebben....
Hoe maak je je gasten attent dat ze jou geschenkje niet mogen vergeten.

An

An
27-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1192

liesbeth
11-10-2008
 Meld misbruik27-8-2008 21:32:39

Ik denk dat je er sowieso op mag rekenen dat gasten je nog even gedag komen zeggen als ze vertrekken, en dan kunnen jullie dit misschien gewoon nog eventjes zeggen?
Bij een vriendin van mij kregen wij allemaal een Azalea in pot mee (ze is getrouwd met een plantenkweker) en toen ik dag ging zeggen, heeft zij mij gewoon dat kadootje gegeven...

Groetjes,

Liesbeth

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik27-8-2008 22:01:57

Hey,onze dag is reeds 40 dagen geleden.
Op het avondfeest hadden wij bij de uitgang een tafel met de bedankjes (potjes gevuld met hartvormige suikerboontjes voor de volwassenen en bruidskoppel-badeendeendjes voor de kinderen)staan,hierop had ik een kaart geplaatst met de volgende tekst:

Lieve gasten (vrienden /familie)

Bedankt dat u bent gekomen
op de dag van onze dromen.

Vandaag hebben wij elkaar het ja-woord gegeven,
omdat we voor altijd samen willen leven.

Uw aanwezigheid maakte het feest compleet
we vinden het belangrijk dat u dat weet.

Maar ook na het feest willen we wegdromen bij wie is langs geweest.
Vandaar dit boek,nu nog leeg en stil,
dat met wensen en geluk,gevuld worden wil.

Veel succes grtz sarah

Nele
10-10-2009
 Meld misbruik1-9-2008 9:10:29

Hoi,

Ik denk eraan om misschien de tekst van onze openingsdans mee te geven met de mensen. Zo krijgen ze ook nog eens de kans om de tekst te herlezen en er beter bij stil te staan...

Greetz

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...