Terug naar overzicht
Ik denk dat je er sowieso op mag rekenen dat gasten je nog even gedag komen zeggen als ze vertrekken, en dan kunnen jullie dit misschien gewoon nog eventjes zeggen?Bij een vriendin van mij kregen wij allemaal een Azalea in pot mee (ze is getrouwd met een plantenkweker) en toen ik dag ging zeggen, heeft zij mij gewoon dat kadootje gegeven...Groetjes, Liesbeth
Hey,onze dag is reeds 40 dagen geleden.Op het avondfeest hadden wij bij de uitgang een tafel met de bedankjes (potjes gevuld met hartvormige suikerboontjes voor de volwassenen en bruidskoppel-badeendeendjes voor de kinderen)staan,hierop had ik een kaart geplaatst met de volgende tekst:Lieve gasten (vrienden /familie) Bedankt dat u bent gekomen op de dag van onze dromen. Vandaag hebben wij elkaar het ja-woord gegeven, omdat we voor altijd samen willen leven. Uw aanwezigheid maakte het feest compleet we vinden het belangrijk dat u dat weet. Maar ook na het feest willen we wegdromen bij wie is langs geweest.Vandaar dit boek,nu nog leeg en stil,dat met wensen en geluk,gevuld worden wil.Veel succes grtz sarah
Hoi,Ik denk eraan om misschien de tekst van onze openingsdans mee te geven met de mensen. Zo krijgen ze ook nog eens de kans om de tekst te herlezen en er beter bij stil te staan...Greetz