Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mauritius

28-8-2008 9:43:05
Hallo bruidjes,

De kogel is door de kerk.. we gaan naar Mauritius op huwelijksreis!!

Kunnen jullie ons tips geven voor hotels, uitstappen,...

Groetjes,

Katleen

katleen
18-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 529

Inge
14-6-2008
 Meld misbruik28-8-2008 9:56:06

Wij zaten in hotel Legends, was heel goed. Ook Le Méridien en Le Cannonier hebben blijkbaar veel succes..
Qua uitstap kan ik er maar 1 aanraden en dat is in Casella Wildpark gaan wandelen met leeuwen. Is niet goedkoop, ik geef het toe, maar echt wel uniek.

Groetjes,
Inge
14/06/2008
ingstje@advalvas.be

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik28-8-2008 10:24:13

Hoi Kathleen

Wij gaan volgend jaar naar Mauritius op honeymoonreis. We gaan naar hotel Legends, op aanraden van meerdere personen van reisburo's. We hebben wel het ultra all inclusive pakket genomen, zodat we weten wat we kwijt zijn.
Dus over uitstappen ed kan ik je nog niet veel vertellen.
Groetjes
Kim

Mieke
21-7-2007
 Meld misbruik28-8-2008 12:06:59

Wij zijn net terug van Hotel Legends. Hotel is super ! Hadden ook een speciaal all-incl pakket geboekt, zodat we via het hotel een aantal uitstappen hebben gemaakt, zoals:
- zwemmen met wilde dolfijnen,
- hele dag uitstap naar een privé-eiland van het hotel voor de kust van Mauritius, met snorkelen, en een BBQ (echt fantastisch!)
Verder zijn we zelf met een Vlaamse gids van Best Tours (wij hadden het hotel bij Best Tours geboekt, en deze gids woont op Mauritius) ook een dag op uitstap geweest naar de hoofdstad Port Louis en de botanische tuinen.
Ik zou zeker aanraden om bij het hotel dat je boekt te informeren naar de prijzen van een all-incl pakket, want ik heb tijdens ons verblijf gemerkt dat in de hotels de dranken erg duur zijn, bvb een cocktail : 9 euro, een fles wijn : 20 euro.
Groetjes,
Mieke

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik28-8-2008 12:31:42

Hey Katleen,

proficiat!
Zoals hieronder al aangehaald is hotel Legends echt de max! en de nieuwe all inclusive formule is echt super. niet goedkoop maar wel supertof!

Ik weet niet of je dezelfde Katleen bent als diegene die mij gemaild heeft maar dan weet je dat ik een reiskantoor heb, en gerust eens voor je kan informeren naar de juiste prijzen en beschikbaarheid.

xxx
cindy
13/06/2009

www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Mieke
1-8-2008
 Meld misbruik28-8-2008 15:25:20

Hallo allemaal

Wij zijn getrouwd op 1 augustus en moeten onze huwelijksreis nog vastleggen. Onze droom is ook om naar Mauritius te gaan mag ik jullie vragen hoeveel jullie betaalden voor hotel Legends in Mauritius? Waarschijnlijk zijn het de vluchten die zwaar doorwegen?

Bedankt voor jullie info!!

Grts
Mieke

vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik28-8-2008 18:40:00

wanneer gaan jullie of zijn jullie naar mauritius geweest?

wij gaan eind mei op huwelijksreis maar kheb nu ergens gelezen dat er in mei nogal veel regen was omdat het daar in juni winter is? klopt dit ???

hopelijk niet, groetjes vanessa

Inge
14-6-2008
 Meld misbruik29-8-2008 14:19:08

@Vanessa:
Wij zijn 16 juni geweest en hadden wel wat regen t.t.z. dat regent er nog geen 5 min. en dan terug zon, dan na een paar uur nog eens 5 min. regen, terug zon..
@Mieke: je moet rekenen op een 5.000 EUR voor 2 (we hadden wel 9 nachten en all-in) met TGV naar Parijs en alles in.

Groetjes,
Inge

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...