Terug naar overzicht
En wat is de juiste bedoeling van dit programma ?
beste kelly,Ik zou je willen vragen om voor verder uitleg me even jou persoonlijk emailadres te bezorgen, of me een mailtje te sturen. Ik mag de inhoud van dit programma nog niet volledig prijs geven via het internet. alvast bedankt voor het begrip.groetjes
Wij trouwen net die dag!!! Anders had ik je zeker een mail gestuurdgroetjeswendy en patrick13/09/08http://wendy-en-patrick.bruiloftsite.nl/index.php
Wij zijn dan net op huwelijksreis!!Anders zag ik het zeker zitten.Grtz sarah
heywij zijn op 18 juli getrouwd en had toch best wel een heel speciaal kleed en we zien dat wel zitten groetjes
Hey Leen,wij zijn vorig jaar getrouwd en zouden dat heel graag nog eens doen maar ik ben ondertussen al 5 maand zwanger en met mijn buikje kan ik dus niet meer in mijn kleed. Jammer maar in ieder geval veel succes ermee. Groetjes,Isabel
En wat is de juiste bedoeling van dit programma ?vanessa.van.de.putte@telenet.be
hallowij zijn 25/07/08 getrouwd, nog maar 38dagen dus.Wat is de bedoeling van dit tv programma?sandradennequin@hotmail.com
Ik liet hier mijn mailadres achter omdat ik oprecht geÏnteresseerd was, maar heb nooit enige reactie terug gekregen...Spijtig, ik had mijn droomjurk zeker nog wel eens aan willen trekken.
En dit is een bericht van Leentje die gestorven is tijdens de opnames van 71° Noord, niet?Mmm, raar om hier plots iets van haar te lezen ...