Terug naar overzicht
je kunt voor de kindjes zelf cupcakes bakken of ze laten bakken...wij hadden voor de jongetjes cupcakes met spiderman tekening op en voor de meisjes roze cupcakes met een kroontje op. deze cupcakes kwamen van bij de koekjesfee. Ze vonden het allemaal mooi en lekker :-)
wij hadden via de site van m&m besteld. Daar kan je de m&m zelf laten bedrukken en ook de kleur kiezen. Op de ene hadden we onze namen laten drukken en op de andere "just married"
Wij maken snoepzakjes in zakjes van Ava en snoep kopen we in grote potten. Aan elk zakje hangen we 4 scoobidoo-draden, en voor de allerkleinsten nog iets anders (moet nog gaan kiezen bij de Ava in de doopsuiker-afdeling)Groetjes!
Hey,wij hebben de kindjes badeendjes gegeven in de vorm van een bruidskoppeltje.Daar hadden we een zakje snoepjes aanvast gemaakt met een lintje.
wij zetten ons in voor zwerfkatten, en we hebben voor de kindjes een wit katje gekocht (knuffel van happy horse) en hebben daaraan een zak snoep en een groen lintje aan vastgemaakt.vermits onze uitnodigingen ook groen/wit waren alsook de bedankjes voor de volwassenen, pastte dit perfect bij elkaar
Ikzelf ging kijken in een grote speelgoedzaak. Daar hebben ze een wand vol 1-euro spulletjes (uitdeelcadeautjes) die ik ook gebruik voor de verjaardag van mijn kids.Nu heb ik voor de kids stempeldoosjes gekocht om uit te delen en kleidoosjes (en slechts 1 euro)Daar voeg ik dan een lekkere lolly bij.(bij hema vind je trouwens leuke snoepjes)Al vind ik de cupcakes van bij de koekjesfee ook heel origineel!!
Wij hebben voor de kindjes een boeketje lollies. Dat is zoals een boeketje bloemen maar de bloempjes zijn lollies. We vonden dat wel schattig. We hebben ze gekocht in de makro. Ze waren 12 euro voor 12 stuks.