Nu Online
Momenteel zijn er 451 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

World pigeon center - waterhoek

28-8-2008 11:32:11
Hallo allemaal,

wij trouwen volgende zomer en zijn aan het twijfelen over een feestzaal. Vanavond gaan we kijken in het World pigeon center in Hoeselt en de Waterhoek in Geetbets. Iemand ervaring met deze zalen? En in verband met vaste dj's in deze zalen?

Groetjes,
Kim

Kim
10-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 737

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik28-8-2008 11:45:13

Hoi Kim (van Dieter?),

ik denk dat ik je ken, wat grappig om je hier tegen te komen!! :)

Groetjes!

Liese (van Jurgen)

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik28-8-2008 11:46:46

Wij hebben de Waterhoek vastgelegd voor ons huwelijk. Wij zijn er bij nieuwjaar gaan vieren en het was super!! Ook de muziek. Toch hebben wij gekozen voor een andere dj (2 friends).
Het eten was zeer lekker!! En ik ben geen gemakkelijke op dat vlak :-) Ik lust bijvoorbeeld geen vis en ik kreeg bij nieuwjaar een volledig vlees menu. Er waren ook vegetariërs bij en zij kregen een vegetarisch menu. Echt niets op aan te merken. Ze hebben er ook verschillende menu-formules. Als je gaat kijken, krijg je normaal zo een boekje mee waarin alles uitgelegd staat zodat je op je gemak de prijzen eens kan berekenen.

Succes!!
Sarah

www.30mei2009.bruiloftsite.nl

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik28-8-2008 12:06:39

Hoi Kim,
Om hoe laat ga je vanavond naar het WPC? Ik heb er om 17u20 een afspraak ;-)
De zaal is heel ruim en altijd mooi aangekleed. Je kan boven (ballustrade) je receptie houden en beneden het feest geven. Helaas is er geen mooie tuin aan; het ligt pal in een industrieterrein (voordeel is wel: ruime parking).
Je moet er wel op letten dat je per persoon nog €5 zaalhuur moet betalen.

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik28-8-2008 12:22:14

Wij zijn een paar weken geleden naar een feest in de waterhoek geweest.
En het feest was af! Lekker eten, lekkere hapjes, vriendelijke mensen.
Wij waren daar als foto en videograaf, en je kan daar prachtige foto's maken! Ook voor de kinderen is er een speeltuintje.
De zalen zijn ook heel mooi (wij hadden de zwembadzaal)
Het enige nadeel was bij ons de muziek. hoewel er veel gedanst was, was het niet onze smaak. Als we dan in andere zalen luisterden, was het wel beter. Maar ja, het belangrijkste is toch dat de mensen dansen he.

Veel succes met je zoektocht en keuze

Heidi
13/09/2008

Tineke

Meld misbruik28-8-2008 12:48:36

Let wel op dit met de Waterhoek: je bent nooit alleen, je feest is niet exclusief. Er zal altijd een ander feest van een ander bruidskoppel aan de gang zijn op het moment van jullie feest.
Als je dit niet erg vindt zo veel te beter. Maar hou er reking mee dat je de locatie moet delen met een ander bruidspaar.
Zelf vond ik dat een verschrikkleijk idee.
Verder is de Waterhoek wel een mooie plek, zeker geschikt voor grote feesten en met een mooie tuin, tof voor foto's en kinderen.
Verder hier op het forum alleen maar positieve dingen gehoord over de waterhoek.
Maar je feest is niet exclusief...
Succes!
Groetjes, TIneke
14/08/08

Nele
11-10-2008
 Meld misbruik28-8-2008 13:11:17

Hallo,

Ik heb al enkele feesten meegemaakt in het WPC en het was telkens "af". Mooi gedecoreerd (en zaal spreekt voor zich) en lekker eten.

Veel succes
Nele

Annelies
4-7-2008
 Meld misbruik28-8-2008 13:13:49

Hoi Kim

Enkele weken geleden zijn wij getrouwd. Ons feest ging door in de waterhoek.
Het was echt allemaal af!!! Wij hebben er enorm van genoten.
Ik ben ook geen gemakkelijke wat het eten betreft. En het was gewoonweg heerlijk! Nog nooit zo lekker gegeten!!
En de tuin is ook prachtig. Als je mooi weer hebt is dat echt wel leuk. Wij hebben daar enorm positieve reacties van gekregen: 'amai dat is hier chique...'

Wat Tinneke hieronder zegt vind ik 'raar'...
Dat maakt toch niet uit of er nog een ander feest doorgaat.
Bij ons was er op die dag ook een ander feest in de andere zaal, wel ik heb dat ander koppel niet gezien hoor... Dus daar moet je geen rekening mee houden vind ik.

Veel succes en hopelijk geraak je er uit.

Groetjes Annelies

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik28-8-2008 13:23:52

Inderdaad, in de waterhoek ben je niet alleen. Er waren 4 feesten tegelijk daar.
maar wij hebben de andere koppels niet gezien (of alleen maar van ver)
als je foto's gaat maken daar in de tuin, kan je wel andere koppels tegenkomen.
De zaal zorgt er wel voor dat je elkaar bijna niet tegenkomt.
Zo zijn ze ook ons vriendelijk komen verzoeken om de anderen niet te storen tijdens de fotoshoot (waren we ook zeker niet van zin)
ook de ingangen zijn bijna allemaal apart. (ik denk dat je alleen in de hoofdingang met 2 feesten gelijk zit)

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik28-8-2008 13:57:25

Hoi Kim

Wij hebben enkel nog maar een feest meegemaakt in WPC te Hoeselt. Maar dat was alles behalve af of leuk. Het diner liep serieus uit. Koffie bij dessert moest je zelf gaan halen aan een koffie apparaat, hetzelfde dat we op het werk hebben. De Dj was niet te doen, zeveren en lullen tussen de plaatjes door. En de desserts tijdens het dessertenbuffet waren juist uigeteld per persoon, dus de laatste hadden geen keus meer uit alle desserts. En een industrieterrein vind ik persoonlijk ook geen leuke omgeving.
Groetjes
Kim een naamgenoot

Els

Meld misbruik28-8-2008 18:41:11

Hey!

Wij trouwen oktober dit in het WPC...

Hebben de prijzen vergeleken met de omliggende zaken en zij steken er kop en schouders boven uit! Ok, er is géén tuin... maar dat verwachten wij ook niet in deze periode. Trouw je echter in het voorjaar of de zomer, dan zit je met een ander verhaal.

Als je wat meer info wenst, mag je me altijd mailen: elsvdb21@hotmail.com

groetjes,
Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

San
12-4-2008
 Meld misbruik28-8-2008 20:16:11

Wij zijn op 12 april getrouwd in de Waterhoek. Wij hebben enorm genoten. Het was gewoon af en hebben heel veel toffe reacties gekregen. Wij hadden het grillmenu in de zwembadzaal. Er was inderdaad nog een ander trouwfeest aan de gang maar ik heb dat koppel niet gezien. Je moet zelf uitmaken of je een exclusiviteitsfeest wil of niet. Ik vind bvb het bedrag dat je moet betalen in een zaal van die persoon die ook het driessent heeft lichtelijk overdreven. Mij stoorde die andere feesten absoluut niet.

Sandra

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik29-8-2008 10:39:07

hoi,
mijn oma en opa hadden hun goudenbruiloft in het WPC. Ik vond er ook niets "af" en "geweldig" aan. Ze zijn inderdaad goedkoper dan een andere feestzaal maar na die ervaring wou ik er gewoon niet meer gaan.
Het eten was niet zo geweldig, de bediening al helemaal niet en de koffie moest je inderdaad zelf gaan halen aan een apparaat. Er was geen tuin voor de receptie ofzo... Dessert was er wel genoeg en dat was heel lekker maar de DJ was inderdaad veel minder.
Onze gasten zaten vaak zonder drank, we moesten expliciet gaan zeggen van die en die tafel nog eens te bedienen...
Ik begrijp dat dit slechts 1 ervaring is en bij anderen zou dit kunnen meevallen maar voor ons was het not done. Die zaal mag dan goedkoper zijn, je krijgt er echt niet de service van een iets duurdere zaal.
groetjes
Kim (nog een naamgenoot)

Annelies
10-8-2007
 Meld misbruik29-8-2008 13:29:11

WPC is echt niet goed. Eten heeft geen smaak, zéér slechte bediening en .... Over de Waterhoek moet je je totaal géén zorgen maken

Lieve
1-8-2009
 Meld misbruik31-8-2008 19:27:08

Eergisteren een groot feest meegemaakt (>250 p) in WPC. Zaal was erg mooi versierd met lichtjes en grote kandelaars. Wat betreft het eten: omdat er was gekozen voor één van de meest uitgebreide formules, was er dus een zeer grote keuze. Kwaliteit van het eten was ok, niet wow, heb al beter gegeten in feestzalen / en ook slechter. Wat betreft de bediening: toch niet volledig professioneel.

Mijn nichtje heeft hier twee weken geleden nog een trouwfeest meegemaakt, zij vond dit feest minder goed meevallen omdat bijvoorbeeld bij het dessertenbuffet bijna alles op was omdat ze één van de laatste tafels waren om aan te schuiven en ook de bediening vond ze wat minder goed.

DJ die er toen was, vond ik persoonlijk wel goed: er was toch constant een volle dansvloer.

Maar heb er ook al positievere verhalen over gehoord.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info