Terug naar overzicht
Hallo wij dachten dat ook maar dat was dan toch niet het geval. Ik was helemaal niet emotioneel. Enkel bij het dankwoord dat we zelf hadden geschreven had ik het even moeilijk maar zonder tranen e, ik was zoo happy die dag...Hieronder wat ik voor mijn zus had uitgeschreven, zij heeft t nog een beetje naar haar hand gezet!Beste ouders, familieleden en vriendenIn naam van Karen en Arnold mag ik u allen welkom heten. Deze dag is een belangrijk keerpunt in het leven van deze twee mensen. Het is een dag van hoop en verwachting, een dag van vreugde en emotie. Vandaag beloven mijn zus en schoonbroer elkaar hun liefde, ze geven voelbaar en zichtbaar gestalte aan hun liefde in duizenden dingen van elke dag. Daarom zijn wij blij dat u samen met hen dit gelukkig moment wilt beleven. Wij wensen hen geluk nu ze bereid zijn om als man en vrouw elkaar lief te hebben, voor elkaar te zorgen, alle vreugde en pijn met elkaar te delen, handen en harten in elkaar te leggen. Uw aanwezigheid maakt hun geluk nog groter en hun belofte nog sterker.
Aha, nog iets.Mijn zus vond het wel een hele eer dat ze de mis mocht openen!!Karen