Nu Online
Momenteel zijn er 526 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Prijzen feestzalen Limburg

28-8-2008 16:29:05
Hallo allemaal,

Wij zijn pas verloofd en op zoek naar een zaal in Limburg (regio Bilzen-Riemst-Hasselt-Genk).
Na enkele prijsoffertes ben ik toch verschrokken van de prijzen. Is +/- 50 à 60 euro normaal per persoon voor het avondfeest? Wij gaan ongeveer 170 gasten hebben dus dat loopt wel op. Weet iemand mss een mooie zaal met iets minder hoge prijzen (rond 40 à 45 euro of zo)?
Alvast bedankt!

Maren
9-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1957

Annelies

Meld misbruik28-8-2008 16:42:55

Hallo Maren,

Toen wij onze zoektocht voor een feestzaal startten zijn wij ook erg verschoten. Bij ons lagen de prijzen gemiddeld rond de 80€ pp.

We hebben nu gekozen voor het Bevershof in Bilzen. Ik zou daar zeker eens een kijkje gaan nemen.

Groetjes,
Annelies

Maren
9-8-2009
 Meld misbruik28-8-2008 16:53:16

Hoi Annelies,

Ik woon op dezelfde straat als het Bevershof en dat was ongeveer de eerste offerte die ik had gezien. Blijkbaar is er inderdaad niet echt veel goedkoper te vinden?
Hebben jullie gekozen voor een menu of een buffet? Wanneer gaat jullie feest door? Zat het al goed vol? Wij trouwen wel pas 29/08/2009 dus hebben we nog wel wat tijd hoop ik.
Groetjes,
Maren

s
1-6-2007
 Meld misbruik28-8-2008 17:39:45

50-60euro voor een menu vind ik niet echt duur.
Wij hebben 47euro pp voor walking dinner.

Els

Meld misbruik28-8-2008 18:34:32

Hey meid!

Wij zijn van Riemst (Valmeer) en hebben gekozen voor WPC te Hoeselt. Hebben heel wat keuzes in menu en buffetten... zeker de moeite om eens te gaan kijken.

Succes!

Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik28-8-2008 19:26:08

Hoi Maren,
Ik ben ook verschoten van de prijzen. Als er een zaal is die je echt aanspreekt, kan je best eens langsgaan en vragen of er een mogelijkheid is om een bepaalde formule wat in te krimpen zodat het beter in jullie budget past. Ben vandaag bij The Loft geweest en daar is dat in ieder geval mogelijk.

Annelies

Meld misbruik28-8-2008 20:35:31

Hallo Maren,

Wij hebben 3 weken geleden geboekt in het Bevershof voor 8 november 2008. Dit was nog de enige zaterdag vrij in november. We waren er dan ook wel laat bij.

Wij hebben gekozen voor een menu volledig bediend aan tafel. (menu 3 in de offerte)

Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen!

Mieke
21-7-2007
 Meld misbruik28-8-2008 20:40:25

Hallo,

wij zijn pas getrouwd in augustus en hebben ons feest gegeven bij Hoeve Dewalleff in Millen-Riemst. Hun prijzen vielen enorm goed mee. Wij hadden 200 gasten op ons avondfeest en hebben 39 euro per persoon betaald : dit omvatte een koud voorgerechtenbuffet, een warm hoofdgerechtenbuffet en een dessertenbuffet, plus alle dranken (wijn, frisdank, bier) en personeel inbegrepen tot 4 u 's ochtends. Wij hebben alleen maar complimenten gekregen van alle gasten over het lekkere eten en de goede bediening. Dus zeker een aanrader !
Groetjes,
Mieke

isabelle
5-6-2009
 Meld misbruik28-8-2008 21:43:59

hehe

Wij trouwen ook in het bevershof te bilzen op 5 juni 2009!
Ik vond de prijzen ook nog redelijk te doen. Wij nemen vier landen menu en we betalen 58 euro/persoon met drank inbegrepen tot 4u30.

xxx Isabelle
www.isabellecarlo5juni2009.bruiloftsite.nl

Els

Meld misbruik29-8-2008 8:37:32

Well hello there!
Ge hebt uwe weg tot hèt forum ook al gevonden ;)
Ik heb nog wel wat offertes thuis liggen, ik zal ze straks eens bijeen zoeken.
Ik kan u al zeggen dat de prijzen die ge noemt echt heel normaal zijn... Ik was er ook van verschrokken!

Seffes na 't werk de laatste keer mijn trouwkleed passen... Spannend!!

Tot gauw,
Elske (van Wannes he ;) )

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik29-8-2008 10:17:06

Hoi,
Wij hebben ons feest in de Kleine Graaf in 's Herenelderen gegeven. www.dekleinegraaf.be
De prijzen die je opnoemt zijn inderdaad heel normaal. Wij betaalden € 63,00/p.p incl drank tot 2u 's nachts.
De locatie was ook wel super, prachtige zaal.
Groetjes
Kim

Kristien
25-7-2009
 Meld misbruik29-8-2008 13:03:58

Hallo Maren,

Wij hebben ook gekozen voor het Bevershof.
En idd als je een menu opgediend aan tafel kiest, betaal je met drank inclusief +/- € 50. Dit viel goed mee tov de rest!! Meestal begint het vanaf €60 pp.

Ik had nog net de laatste zaterdag van juli en augustus!
Je moet er heel snel bijzijn!

Wat ook een goede prijs/kwaliteit verhouding was is De Vrije Valk in Hoeselt...

groetjes en succes

Kristien

Caroline
9-5-2009
 Meld misbruik29-8-2008 21:14:19

Wij kozen ook voor Hoeve Dewalleff in Riemst. Zeker een kijkje waard! Qua prijs springt die er echt uit (goedkoper dan het Bevershof)!
Ben zelf ooit op een bruiloft daar geweest met de formule waarover Mieke hier spreekt. Was super! Wij nemen dat ook op 9 mei 2009!

franca
16-8-2009
 Meld misbruik30-8-2008 19:58:33

hallo heeft er iemand ooit een feest gevegeven in de kleine graaf, ik vind de locatie heel mooi maar hoor steeds negatieve dingen over het eten

Lieve
1-8-2009
 Meld misbruik31-8-2008 18:50:09

Hallo Maren,

Wij trouwen volgend jaar 01/08/09 en kozen ook voor het Bevershof in Bilzen. Prijs/Kwaliteit is daar zeer goed. Als je kiest voor een buffet (voorgerecht-hoofdgerecht-dessert) betaal je normaal gezien meer als alles aan tafel wordt bediend (omdat je bij een buffet meer keuze hebt). Ook moet je kijken of er drank is bijgerekend en hoe lang. Wij hebben eerder ook nog offerte opgevraagd bij het Krekelhof in Hasselt (goedkopere formules volledig aan tafel vanaf 47/48 euro met drank). Een andere mogelijke zaal is WPC in Hoeselt, erg mooie zaal maar hiervan ken ik de prijzen niet.

Veel succes!

Maren
9-8-2009
 Meld misbruik31-8-2008 21:08:04

Hallo allemaal! Bedankt voor de vele leuke reacties. We hebben ondertussen onze zaal vastgelegd en het is het WPC geworden in Hoeselt. Qua prijs is deze zaal eigenlijk ongeveer hetzelfde als het Bevershof, maar we hebben nu wel een volledig buffet ipv een menu aan tafel, ronde tafels (zoals we het liefts wilden) en een prachtige zaal. Ik hoop dat ik iedereen volgend jaar onze zaal kan aanraden.
Voor alle aanstaande bruidjes: nog veel succes met alle zoektochten en ik zal zelf ook nog veel tips kunnen gebruiken.
Veel plezier!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info