Terug naar overzicht
Hey AnoukWij hebben het Keienhof vastgelegd voor ons huwelijk volgend jaar 13/06. Volgens beoordelingen van oa mijn boekhouder is het daar supergoed verzorgd. Hij heeft zijn trouwfeest er enkele jaren geleden gedaan en niets dan lof.Wanneer trouwen jullie?En zij werken wel samen met DJ team Up to You, daarover zijn de meningen verdeeld. Wij nemen hen niet en huren dus enkel de muziekinstallatie.Groetjes & succesCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Hello Cindy, Wij trouwen over 3 weken.. begint te korten! Hoor ook heel veel goeds over de zaal. Wij hebben we up-to-you genomen, hadden er een erg goed gevoel bij, maar hebben wel een heel uitgebreide playlist meegegeven van de muziek die we graag horen. Hopelijk komt het allemaal goed. Ben benieuwd!Groetjes,Anouk
Hey AnoukWauw, begint inderdaad te korten...Laat achteraf zeker iets weten hoe het geweest is hé. Hebben jullie toevallig je menu online staan? Want wij hebben nog geen flauw idee wat het bij ons zal worden.Je mag eventueel info, menu'tje, ervaringen naar ons doormailen als je wil: travelangelke@yahoo.comgroetjesCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Mijn beste vriendin is daar getrouwd. Zij vond alles perfect, maar ik heb een aantal mensen horen klagen over het eten. Zelf vond ik het eten ook niet echt bijzonder.Maar het is wel een mooie locatie.
Hello Tinneke,Bedankt voor uw bericht. hoe lang is dat geleden? Wat hebben jullie toen gegeten? Was het te weinig of gewoon niet zo lekker. Bedankt voor je reactie alvast. Groetjes, Anouk
Dat is wel al 2 jaar geleden. Het was niet te weinig, gewoon niet echt lekker. Ik herinner me niet meer precies wat het was, wel dat ik het "vreemd" eten vond. kan ook aan haar keuze gelegen hebben natuurlijk. Ik heb het er met haar nooit over gehad. Je zegt niet na een bruiloft dat je het eten niet lekker vond he. Ik herinner me wel dat de bruidstaart een nougat ijstaart was. Groetjes, Tineke
Wij trouwen daar op 6/6/09, dus ook nog geen idee van de kwaliteit maar ik heb er alleszins een heel goed gevoel bij!
@Lotte,Da's een weekje voor ons; :)xxxCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl