TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
|
30-5-2005 15:24:29
Hoi Stefanie,
Wij waren heel tevreden over onze dj.
Ik weet niet van waar je bent maar de onze was van West.Vl. : dj Infinity..
Er is de ganse avond gedanst geweest non stop.
Gr. K.
|
|
decuyper
10-6-2006
|
30-5-2005 15:25:58
nog vergeten te melden. wij zijn van West-Vlaanderen
|
|
Evie
30-8-2008
|
30-5-2005 16:59:23
Hoi Stefanie, Die prijs vind ik duur. Wij hebben de onze voor 250 euro. Ik zou tot max 400 euro gaan, wat ook al veel is. Van waar ben je in w-vl? Groetjes Evie
|
|
Sophie
24-9-2005
|
30-5-2005 19:05:31
Hoi Stefanie,
Wij hebben DJ Bart De Graef genomen. Het klikte direct toen ik met hem belde en we zaten direct op dezelfde golflengte: geen boempapamuziek maar gewoon leuke muziek zodat iedereen op de dansvloer staat te swingen. hij draaide op mijn vriendin haar huwelijk en iedereen stond tot in de late uurtjes constant op de dansvloer! hij draait ook veel fuiven en oudejaarparty's. Je kan anders een surfen naar zijn webstite: www.dynamo.be Daar moet je verder klikken op Disco Amigo: je kan er reacties zien, plaatsen waar hij draait, enz... Prijskaartje voor de ganse avond voor ons komt op een 400 € denk ik (zou eens moeten kijken in het contract). Hij draait vanaf 19h00
Succes!
Groetjes, Sophie
|
|
nele
20-5-2006
|
30-5-2005 19:23:26
hey stefanie
wij contacteerden bart ook en wij kregen ook deze prijs, hij rekende nogal veel aan voor het vervoer. Maar dan twijfelen we weer want hij schijnt echt goed te zijn en muziek is toch belangrijk he.
¨veel succes
nele
ps, als je de stefanie bent die ik denk, hoe is het dan met jullie nieuwe huisje?
|
|
Peggy
|
30-5-2005 20:25:07
Hey Stefanie, Wij huwen ook volgend jaar op 4 juni en wij hebben dj partysound geboekt.Echt een toffe dj en geeft veel aandacht aan de mensen.In onze vriendenkring reeds meermaals aan het werk gezien en steeds veel dans.Hij is zeker niet duur vergeleken met andere dj's.Echt eens luisteren zou ik zeggen maar eender welke dj je neemt,hou rekening met comunniefeesten die rond die periode steeds plaats hebben.
Groetjes en hou ons op de hoogte.
|
|
decuyper
10-6-2006
|
30-5-2005 21:37:31
Alleszins al bedankt voor jullie reacties. Ik heb al contact opgenomen met DJ Partysound: idd niet duur, maar hij begint maar vanaf 22u. dit vind ik wel jammer. Nu nog wachten op reactie van Bart De Graaf ... Evie, ik ben afkomstig van Brugge maar woon nu recent in Eernegem
|
|
Cindy
24-6-2006
|
31-5-2005 9:50:39
Wij nemen Dj Blue-Moon Team, die zijn verbonden aan onze zaal. Volgende week moeten we er naar toe om het voorschot te betalen en al eerste info aan elkaar door te spelen. Laat je iets weten. Groetjes Cindy
|
|
stefanie
|
31-5-2005 15:36:22
beste Stefanie, hier een berichtje van een andere stefanie. Gek hé, want blijkbaar bestaat hier wel wat verwarring rondom de stefanie's. Ben ook van West-Vlaanderen afkomstig by the way. Onze Dj is van Sint Andries, namelijk Bjorn De Cocker van Music-Explosion. Wij betalen zo'n 350 euro en hij begint te draaien vanaf wanneer wij dat wensen. Persoonlijk ken ik hem niet; we hebben hem gekozen op aanraden van onze ceremoniemeester (Patrick Schoonbaert uit Assebroek). Patrick ken ik wel goed en ook hij is van mening dat een dj vooral moet 'zwijgen' en goede muziek draaien... Hebben reeds een leuk gesprekje had met die Bjorn (komt aan huis) en ook al kennen we hem niet persoonlijk; toch zijn we ervan overtuigd dat het wel goed zal zijn. Mocht je interesse hebben, laat maar iets weten, dan zoek ik zijn telefoonnummer wel op.
Groetjes, Stefanie
|
|
kathleen
9-7-2005
|
31-5-2005 19:19:31
Hey Stefanie, wij hebben ook gekozen voor DJ Blue Moon. Zij hebben trouwens in onze zaal een vaste installatie staan. Wij mogen zeggen wat we zeker wel en/of niet willen horen, of een top 100 doorgeven, ... Wel wat inspraak dus.
Veel succes met je zoektocht!
Kathleen
|
|
Peggy
|
31-5-2005 21:39:54
Hey Stefanie, dj partysound zijn uren begint hij maar aan te rekenen vanaf 22.00 uur maar hij was op al de feesten die ik reeds met hem had steeds rond 21 uur aanwezig.Als je hem vraagt om vroeger te starten,zal dat voor hem wel geen probleem zijn.Vraag hem om 21.00 uur te starten en dan is hij rond 20.00uur aanwezig.Zo win je nog een uur extra zonder er voor te betalen.Wij gaan dat zeker ook zo doen...Slim hé.
Groetjes.
|
|
Evie
30-8-2008
|
31-5-2005 23:22:44
Hoi Stefanie, Ik ben ook van brugge, maar woon nu in Sijsele. Wij hebben dj Patrick Verstraete. Hij heeft gespeeld in het schuttershof (de fuifen) en ook op belangrijke bruiloften, dus slecht kan hij nie zijn. Zijn nr: 0486 53 64 55. Als je zou bellen moet je maar zeggen dat je gestuurt bent door het buurmeisje van Jurgen Morel (is familie van hem) Groetjes Evie
|
|
Nathalie
|
1-6-2005 20:19:13
Hoi Stefanie, Mijn zus huwde eind maart in Kortrijk en ikzelf volgend jaar in Aalter.Zij nam ook dj partysound en zoals Peggy zegt:Hij was er ruim op tijd.Wij gaan volgend jaar ook met hem samenwerken en hem tegen 21.00uur laten komen.Als je dan rekent dat hij er ongeveer een uur vroeger is dan vanaf hij begint te rekenen,komt het nog heel wat goedkoper uit.Bedankt voor de tip Peggy.
|
|
kristel
|
1-6-2005 21:17:48
Wij huwen deze zomer(augustus) in "de Schuur" in Kalmthout.Ook wij kozen voor dj partysound op aanraden van enkele kennissen want inderdaad:Hoe moet je kiezen hé.Intussen hebben we hem al ontmoet en ik moet zeggen dat het onmiddellijk klikte.Je voelt direct de aanpak en inzet die hij heeft voor zijn activiteit.Ik ben er gerust in dat het goedkomt. Groetjes en tot binnenkort.
|
|
Cindy
24-6-2006
|
2-6-2005 16:15:27
hé, blijkbaar hebben weinig mensen Blue Moon Team gevraagd, is daar een reden voor? Heb hun prijs gekregen van van 20.00 uur tot 03.00 uur 550.00 € is wel héél veel geld. Maar ze zijn aan de zaal verbonden die wij nemen. Groetjes Cindy
|
|
Cindy
24-6-2006
|
2-6-2005 19:18:22
hoi, heb de offertes van Partysound en Blue moon naast elkaar gelegd en wat een verschil !! Ook de commentaar over Partysound is geweldig dus ik twijfel al niet meer. Groetjes
|
|
kristel
|
2-6-2005 21:02:36
Dag Cindy, Je zegt dat je Bleu moon en Partysound hun offertes hebt gekregen.Wie van beide zal het worden?want bij ons vind ik dat de prijs van partysound goed meeviel vergeleken met anderen. Groetjes...K.
|
|
patricia
|
2-6-2005 21:25:15
Hallo allemaal, Wij waren aanvankelijk ook van plan om in de zaal de dj van het huis te nemen maar op aanraden van collega's luisterde ik eens rond en inderdaad:wat een verschillende prijzen er gevraagd worden.Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen dat het partysound zal worden omdat de prijs het verschil maakte.Wij laten hem starten vanaf het banket omdat er constant andere mensen bijkomen.Onze gasten komen in 4 groepen aan in de zaal...afhankelijk van de band die er tussen hen en ons is.
|
|
Bart
|
6-6-2005 23:40:25
Regelmatig verschijnt onze naam op het forum vandaar dit bericht. De prijs voor een goeie dj, en daarmee bedoel ik: iemand die jaar in jaar uit met muziek bezig is, die jaren evaring heeft, een dj die een zeer goeie klank en lichtinstallatie gebruikt, die tijdens de week geen timmerman of loodgieter is en dan in het weekend zijn kostuum aantrekt om eddy wally te mixen met dana winner, wel voor zo iemand betaal je tussen de 400 en 500 euro per avond. Er zijn er die inderdaad muiek gaan spelen, letterlijk en figuurlijk dan, voor een appel en een ei, maar wat komt er dan uit de boxen ? en daar gaat je feest. levensgevaarlijk !!! Wij als disco amigo gaan zelfs zover dat we niet in om het even wat voor zaal willen draaien. Er bestaan zalen met een eigen geluidsinstallatie, met daarbovenop nog een limiter/geluidsbegrenzer omdat de buren niets zouden horen en de politie bellen. Neen voor ons hoeft dat allemaal niet. Ambiance daar gaat het om, vanaf het betreden van de zaal tot het naar huis gaan ! Dat kan alleen maar in een goeie zaal, schuur of privetuin, met een hoogstaande keuken of traiteur en uiteraard met een mooie klank en lightshow Wij draaien op het geluidssysteem van het merk Meyer Sound, de Rolls Royce van de klankkasten, het geluid is gewoonweg af en dat is wel een must voor het publiek bvb bij ons in Knokke. Aanstaande koppels, soms mag je niet op een paar euro's kijken, want het verschil merk je eigenlijk als het feest al begonnen is. jammer voor de publiciteit maar bezoek eens de site http://www.dynamo.be
mvg, bart de graaf disco amigo knokke
|
|
Ricky
|
23-6-2005 10:59:14
meer info? discobarmoonflower@hotmail.com
u kan ook gewoon inlichtingen winnen of tips !!!
groetjes
|
|
Benedikte
28-8-2008
|
9-1-2008 17:47:13
Hallo iedereen,
Graag had ik geweten wie ervaring heeft met DJ music explosion uit Sint - Andries. Had graag nog enkele bevestigingen gekregen alvorens toe te zeggen.
Alvast bedankt,
didi
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|