Terug naar overzicht
wat een sprookjeshuwelijk! Super tof ook die zee van balonnenIk wens jullie veel geluk!Groetjes Annelieswww.annelies-wesley.bruiloftsite.nl
Amai!Zag er heel leuk uit!Die laatste foto's was dat van jullie openingsdans?
Mooie foto'sen wat een mooi kleed waar heb je het gehaald?Kay
Hey Tilly,Supermooie foto's. Die balonnen in de kerk zijn ook wel héél knap gedaan. En inderdaad supermooi kleedje! Prachtig!Dikke proficiat!Cindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
hoihoilaatste foto's zijn van openingsdansen kleedje komt van bij Robel in Roeselaregroetjes
Ik kan dit alleen beamen! Echt prachtig! Alles... je kleed, je sluier, die ballonnen (echt de max!), de openingsdans... Het lijkt allemaal heel relaxed. Veel plezier in jullie getrouwd leven!
Mijn toekomstige en ik zijn zot van de ballonen die bij jullie in de kerk hingen.Mag ik vragen waar jullie deze gevonden hebben en wat ze gekost hebben?Dank u wel!Jokewijtrouwen280309@gmail.com
B&W design Kortemarkgroetjes
Tilly, Je STRAALDE ! Zo leuk om jullie foto's te mogen bekijken. Het zag er allemaal zaaaaalig uit en zo zal het ook wel geweest zijn. Ikzelf zit ook nog steeds in een zalige roes van getrouwd te zijn :-)Was dat een Ferrari die ik op jullie foto's heb gezien? Waar hebben jullie deze gehuurd? En wat was de kostprijs?Enfin, proficiat en geniet van jullie samen zijn !x