Nu Online
Momenteel zijn er 431 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidscollecties 2009

29-8-2008 10:11:17
Joepie,
maandag ga ik een jurk kiezen, al had ik graag wat nieuwe collecties al bekeken maar vind er voorlopig geen op het internet.
En Debbie, ik ga naar E&R hé, kriebels in mijn buik, niet te geloven gewoon!!!

annouschka
11-3-2010
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 655

vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik29-8-2008 10:22:50

ik ga deze namiddag om 14u30 :) verlang al, de uren gaan nu zoooo traag vooruit :)

heb ook gisteren nog zitten kijken op de sites met de kleedjes maar idd nog nergens geen collectie 2009 te bespeuren he,

vele groetjes

vanessa

www.everyoneweb.com/23mei2009

Daphne
20-9-2008
 Meld misbruik29-8-2008 10:29:07

Op de webiste van Pronovias staat al een deel van de nieuwe collectie en ook die van Rosa Clara staat er al op.
Groetjes,
Daphne

annouschka
11-3-2010
 Meld misbruik29-8-2008 11:06:44

bedankt Dapne en Vanessa,
Ik zal gauw eens surfen, 'k ben benieuwd!!!
En Vanessa, geniet ervan meid!!!

M.A.
7-3-2009
 Meld misbruik29-8-2008 11:25:34

Ik ga morgen om 10u kijken en hopelijk kiezen ... spannend

annouschka
11-3-2010
 Meld misbruik29-8-2008 13:26:18

Ook bij E&R??

Inge
3-4-2009
 Meld misbruik29-8-2008 14:21:40

Is die nieuwe collectie echt zo belangrijk?? Ik ben gisteren gaan kijken voor een trouwkleed en heb bij het passen enkel gekeken naar wat ik mooi vond, nieuwe collectie of niet. En ja, ik heb de trouwjurk van mijn dromen gevonden!!! Ik heb ongeveer een twaalftal jurken aangehad en bij deze kreeg ik gewoon de tranen, wist dat het dus deze jurk voor mij moest zijn! En is ze nu van de nieuwe collectie? Geen idee, zolang ik maar weet dat mijn aanstaande me er gewoonweg prachtig in zal vinden. Dat is wat voor mij belangrijk is.

Succes met jullie zoektocht naar jullie droomkleed. Geniet er in ieder geval, het is een magisch gevoel als je hét kleed aanhebt. Ik kijk al uit naar mijn eerste pas, die pas op 7/01/09 zal gebeuren.

Inge, 03/04/09

annouschka
11-3-2010
 Meld misbruik29-8-2008 14:59:12

Welnu,
De reden waarom ik maandag ga is omdat ze er een stockverkoop houden...
dus neen! het gaat mij niet om de nieuwe collectie, maar mag een mens dan niet benieuwd zien naar de nieuwe dingen die uitkomen??
Ik ben vooral benieuwd welke stijl komend jaar opkomt (heb een stukje van de nieuwe van Vankets gezien) want geef toe, die ontwerpers moeten toch wel heel creatief zijn om ieder jaar terug met iets anders op de proppen te kunnen komen.

M.A.
7-3-2009
 Meld misbruik29-8-2008 15:07:35

nee niet bij E&R wel bij JPC in Antwerpen, wou gewoon het heuglijke nieuws neerschrijven. Ik kijk echt uit naar het uitzoeken naar mijn droomjurk. Bij mij speelt het nu ook niet echt een rol of dit echt van de nieuwe collectie is of niet. Maar vind het bekijken van de nieuwe collecties gewoon ontzettend fijn ...

bettina
27-12-2008
 Meld misbruik30-8-2008 20:55:13

helloo,
Oh fijn fijn je trouwkleed gaan passen, ik ben ook bij e&r geweest en ze waren daar super vriendelijk gaven je tijd voor te kijken en je mocht alles passen! namen echt tijd voor u! wij trouwen 27 december 2008 dus ik kon niet wachten op de nieuwe collectie want die kwam pas uit in oktober dus... da was te laat zeiden ze! ma geen probleem want ik heb het kleed van mijn dromen gevonden eigenlijk had ik senl de keuze gemaakt! :-) are geniet van je pasbeurt en veel succes dikke kussies Bettina xxxxxxxxxx

debbie
10-10-2008
 Meld misbruik30-8-2008 22:40:10

hey hey,
ik vind het spannend in jou plaats, ik kan me nog goed de dag herinneren dat ik daar de eerste keer binnen stapte, ik had toen ook kriebels in de buik.
ik hoop dat je je droomjurk vind en meid passen he want dikwijls ga je met een droombeeld en is jou jurk toch net iets anders laat je daar maar eens lekker verwennen.
veel succes en hou me op de hoogte he.
groetjes,
debbie

M.A.
7-3-2009
 Meld misbruik1-9-2008 14:20:34

Ik heb zaterdag mijn droomtrouwkleed gevonden bij JPC. Op 45 min was de beslissing gemaakt :) en ik kijk nu nog meer dan ooit uit naar onze trouw. Het is er al 1 van de nieuwe collectie :D

annouschka
11-3-2010
 Meld misbruik2-9-2008 9:29:38

Hoi dames,
Gisteren was mijn 'princess of the day' dag. Om 10u bij E&R passen en ik voelde mij zo zaaalig!!!
Monique was superlief en wist meteen welke richting ik uit wou, al heb ik ook jurken gepast die totaal mijn ding niet waren...
Hierop wachtte ik al sinds ik een kleine meid was.
Ik had een bruidsboek van 1999 meegenomen (ja, anderen kochten de joepie, ik de loving you) waarin het kapsel staat die ik wil!!!
Ik kan iedereen E&R aanbevelen, je wordt er op handen gedragen.
En uiteindelijk heb ik een jurk van Nicky Vankets gevonden (had het eigenlijk niet gedacht hoor), ik ben dan ook iets aparter in mijn stijl (algemeen) en idd als je een jurk aanhebt weet je meteen van: dit is 'm.
Super!!!
Bedankt allemaal voor jullie sympathieke reacties.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info