Terug naar overzicht
Hey,Ik heb mijn haar laten doen bij Jimmy van Arte in Kessel-lo op het Becker Remy Plein.Een super kapper! En hij is helemaal niet duur. Voor mijn proefkapsel betaalde ik maar 17 €. De dag zelf 20 €.Groetjes, Tineke
Hey,Naar het schijnt is Haïti's Hairgarden een goede kapper in Leuven. Op zaterdag beginnen ze om 7 uur. Ze komen wel niet aan huis denk ik.Ben zelf ook al op zoek naar een goede kapper en niet eenvoudig te vinden in en rond Leuven. Waar laat jij je opmaken voor de grote dag?Groetjes,Ruth
@Ruth Mijn moeder kent een visagiste (in bij beroep) die aan huis zou komen. Ik ken haar zelf niet, maar zal binnenkort eens met haar afspreken om de make-up te bespreken.
Dag Laura,Als je tevreden bent over de visagiste mag je het altijd laten weten en eventueel haar gegevens een keertje doorspelen.Groetjes,Ruthikke1411@hotmail.com
Ik ben bij CaffeeCoiffee geweest aan de vaart in Leuven. Het bestaat nog niet zo lang, maar ze zijn echt heel goed en vriendelijk. Hun site is www.caffeecoiffee.be succes!
Hallo Laura,ik ben bij Sizoo in de diestsestraat geweest, Sonny heeft mijn haar gedaan en eerlijk gezegd, ik haat kappers en t was de eerste keer dat ik volledig begrepen werd en content ben buitengegaan. Proef en dag zelf kosten wel elk 47 euro, maar is de moeite waard.Maquillage heb ik bij Clé de Peau laten doen in het louis melsen straatje en dat is op wandelafstand. Alles was perfect!Als je een foto wilt zien, dan mail je maar: elscraenen@hotmail.com