Terug naar overzicht
Hallo Caroline,Ervaring heb ik er niet mee maar ik kan je wel zeggen dat wij er alvast geboekt hebben voor ons huwelijk op 16/05/2009. Maar ik heb wel de indruk dat het echt af is. Hebben de eigenaars al gesproken en dat waren zeer aangename mensen.Groetjes, Elke.
Tof, dan trouwen jullie enkele dagen voor ons. Jullie hebben dan toch ook al een kamertje geboekt. Mag ik vragen welke?Alvast nog veel succes met de voorbereidingen. Groetjes Caroline
Hallo Caroline,Wij hebben hier onze huwelijksnacht (en de volgende) doorgebracht. Het is echt af! Wij hadden de kamer La Céleste, met het hemelbed en het bad (met hemel) in de kamer, superromantisch! Bovendien zijn die mensen echte schatten. Omdat het regende mochten we onze fotoreportage er doen (is natuurlijk extra reclame), 's nachts lag er een briefje met keuzes voor het ontbijt en wanneer we dit wilden (na de normale ontbijtperiode was geen probleem). Het ontbijt op bed was ook af: mini koffiekoekjes, pistoletjes, eitje, vers fruit, vers sinaasappelsap, yochurt,... en CHAMPAGNE! Geweldig! In de namiddag was er een communiefeestje en toen kregen als we wilden zelfs een andere - rustigere- kamer. Als kadootje kregen we nog een fles cava mee naar huis. Echt een geweldige afsluiter van een geslaagde huwelijksdag. Ik zou niet twijfelen, het is niet goedkoop maar wel onvergetelijk!Groetjes,Annelies
Hallo, wij gaan ons feest hier houden en hebben ook alle kamers geboekt voor ons onze ouders en de gasten die van ver moeten komen. we hebben zelfs in onze gastenlijst gesnoeid om zeker daar te kunnen vieren.het is ook echt af, super mooi, vriendelijk en lekker, voor al dit moois zo je ergens anders veel meer betalen. we hebben er al een paar keer gedineerd en blijven slapen, en waren steeds super tevreden. daarom was omze keuze ook snel gemaakt, ook het restaurant is maanden op voorhand uitgeboekt maar als je geen plaatsje meer hebt in het weekend ga zeker eens onder de week ´s avonds voor een verjaardag of een andere leuke gelegenheid ze hebben ook lunch.ik zou hier lang kunnen schrijven, maar mijn raad ga zelf eens genieten. Sylvia wij trouwen overigens 9mei2009
Bedankt alvast voor al die toffe reacties. Ik moet precies niet twijfelen en gewoon doen. We gaan alvast eens een keertje tafelen in hun restaurant. Allemaal bruidjes voor mei hier. Zijn jullie ook uit de omgeving? Wij zijn van Koningshooikt.Groetjes Caroline
hallo, wij zijn van Booischot, Heist-op-den berg dus niet zo ver van jullie. je mag me ook mailen, als je zin hebt sylvia-piessens@hotmail.com Sylvia