Terug naar overzicht
De ouders krijgen bij ons achteraf een vergrote foto en een fotoalbum van de dag. De getuigen wil ik graag een gegraveerde pen geven aangezien ik mijn verloofde ook zo ten huwelijk heb gevraagd.groetjes
Hey!Aan onze ouders geven we een mooi klein fotoalbum (leeg) waar we nadien de allerleukste trouwfoto's gaan in kleven. De grootouders krijgen een mooie kader waarvoor ze nadien een foto mogen kiezen die we dan voor hen uitvergroten. Bovenop krijgen ze ook nog een fles champagne met een zelfgemaakt etiket.Aan de getuigen geven we niets. Eerlijk gezegd waren we dat wel van plan (bongo-bon), maar door hun houding zijn we van gedacht veranderd. Ze zijn niet echt geïnteresseerd in onze trouw, stellen geen vragen, en als wij in het verleden vroegen om even te helpen met iets voor de trouw hadden ze nooit tijd of zin... Enkele ervan doen dan nog eens extra moeilijk ook over bepaalde dingen. Dus vinden we ook dat we geen kado moeten geven. Dat komt ervan als je uit verplichting familie neemt als getuigen...Groetjes,Jenny
wij gaan aan de ouders gegraveerde glazen geven met een fles champagne en een kader voor later een foto in te zettenen voor de getuigen en bruidskinderen een gegraveerde parker bij de kids staat hun naam en voor de getuigen wendy patrick 13/09/08groetjeswendy en patrick13/09/08http://wendy-en-patrick.bruiloftsite.nl/index.php
Ik ga zelf ons fotoalbum maken en via internet bestellen. www.online-foto.be De ouders krijgen een mini versie van ons album. Mijn moeder heeft pas via deze site haar vakantie foto's in een boek laten afdrukken. Dit zag er heel goed uit. Ook is het papier dik genoeg. De getuigen weet ik nog niet.
xij hebben op het einde van de mis een dankwoord voor onze ouders, daarna geven we mijn mama en mijn verloofde zijn stiefmama (zijn mama is gestorven) een mooi boeket met 27 rozen (voor de jaren dat ze al voor ons hebben gezorgd)de papa's krijgen een mooie leren wijnkoffer.voor de getuigen (mijn zus, zijn broer) hebben we een bongo bon, voor hem een avonturen bon en voor mijn zus sauna. dat doen ze beide graagveel succes!xbren13 sept2008
HalloWij trouwden op 8 augustus. Omdat het bruidspaar (en ook ouders) van heel wat mensen bloemen ontvangen, kozen wij ervoor om onze ouders en getuigen te bedanken met een cadeaubon om te gaan ontbijten. Ze kunnnen dit doen wanneer ze zin hebben en denken dan zeker nog eens terug aan onze mooie dag. Een grote foto geven wij achteraf.Groetjes Liesbethwww.wupenmolleke.bruiloftsite.nl
Wat is eigenlijk de reden van bedanking aan de getuigen?