Terug naar overzicht
Hey!Voor mij komt de eerste pasbeurt ook korterbij! Dinsdag mag ik voor m'n proefkapsel-proef make up en eerste pasbeurt gaan...Kijk er heel erg naar uit, maar hoop dat de bestelde maat nog past!!! Want door het uitnodigen bij tanten & nonken hebben we de laatste niks dan lekker gesnoept... :-)groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Hoi Wendy,Wat goed dat het zo perfect past!! Is natuurlijk wel spannend als je alles op korte tijd moet geregeld hebben, maar 't zal allemaal lukken dan he!Ik ben vorige week mijn kleed nog eens gaan aandoen, maar vooral omdat ik het in mijne kop had gestoken dat het mij niet stond en dat ik het verkeerde kleed had gekozen, maar ik ben ook gerustgesteld nu, want het is wel heel mooi! :-) Oef zeg, anders had ik 7 weken voor de trouw nog iets anders moeten kiezen... Ik heb toen wel efkes gedacht: al goed dat ik niet den 13de september trouw, want dan zou dat al helemaal niet meer gegaan zijn :-)Geniet nog van de laatste 2 weekjes, ik heb goed weer besteld voor heel de maand september en oktober (was in afslag wegens slechte verkoop deze zomer ;-) )Groetjes, Liesbeth en Dirk11/10/2008morgen nog ZES weken!!!