Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

romantisch weekend

30-8-2008 15:33:37
Zijn er hier mensen met creatieve, romantische ideeen voor een weekendje weg?
zelf had ik gedacht
- lapland: ijshotel (alhoewel, misschien wat prijzig)
- marrakech

of weet er iemand iets super leuk?? iets wat je ook niet alle dagen doet

merci voor het meedenken!!

sarah
17-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 352

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik30-8-2008 15:57:07

Hey Sarah,

*Venetië is ook altijd leuk, met de gondel varen enzo.
* verwenweekendje
* kasteelweekendje
* Korte cruise (die bestaan voor 4 à 5 dagen bvb)

xxxjes

Cindy
13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik30-8-2008 16:17:41

Hoi Sarah

Het ijshotel is machtig (ben er in 2001) geweest. Het is inderdaad niet goedkoop, alleen al de vlucht is duur naar Kiruna. Maar als je niet op een euro moet kijken, zeker doen!
Groetjes
Kim

Brecht
30-5-2009
 Meld misbruik30-8-2008 17:24:40

Dag Sarah,
Mijn vriendin heeft me verrast met een weekendje Durby. We hadden de grote suite, en die is echt PRACHTIG heel pitoresk ingericht...
Je kan er 's avonds lekker romantisch wild gaan eten, er zijn mooie wandelingen door de bossen om met z'n tweeën te doen of je kan iets activer gaan kayaken of met de quad gaan rijden.
't Is vrij duur maar een echte aanrader...
http://www.aumilieudenullepart.com/accueil.html

Brecht
30-5-2009
 Meld misbruik30-8-2008 17:30:21

Blijkbaar ging deel van vorig bericht verloren :s dus we zaten in aumilieudenullepart.com. Dat zijn gastenkamers. Er zijn drie kamers en twee suites. 't Is supermooi ingericht en als je aankomt branden er overal op je kamer kaarsjes, er wordt ook veel met geuren gewerkt. Ook het ontbijt is heel speciaal en verzorgd. Vriendelijk en gastvrij onthaal en 't is niet zo ver weg. De link staat in mijn vorig bericht daaag!

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik30-8-2008 18:10:48

Volgende week staan er in de flair overnachtingen in kastelen. Het is niet echt zo ver maar denk ik wel heeeeeel romantisch!

Els
17-7-2010
 Meld misbruik31-8-2008 9:55:48

Wij zijn onlangs voor 3 dagen naar Parijs geweest: cultureel en ook heel romantisch: op bankje gezeten langs de Seine, naar de zonsondergang gekeken; boottochtje voor Paris by night; lekker gegeten...
Kan ook en hoeft niet zo duur te zijn.
Els

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...