Terug naar overzicht
Hey Sarah,*Venetië is ook altijd leuk, met de gondel varen enzo.* verwenweekendje* kasteelweekendje* Korte cruise (die bestaan voor 4 à 5 dagen bvb)xxxjesCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Hoi SarahHet ijshotel is machtig (ben er in 2001) geweest. Het is inderdaad niet goedkoop, alleen al de vlucht is duur naar Kiruna. Maar als je niet op een euro moet kijken, zeker doen!GroetjesKim
Dag Sarah, Mijn vriendin heeft me verrast met een weekendje Durby. We hadden de grote suite, en die is echt PRACHTIG heel pitoresk ingericht...Je kan er 's avonds lekker romantisch wild gaan eten, er zijn mooie wandelingen door de bossen om met z'n tweeën te doen of je kan iets activer gaan kayaken of met de quad gaan rijden. 't Is vrij duur maar een echte aanrader...http://www.aumilieudenullepart.com/accueil.html
Blijkbaar ging deel van vorig bericht verloren :s dus we zaten in aumilieudenullepart.com. Dat zijn gastenkamers. Er zijn drie kamers en twee suites. 't Is supermooi ingericht en als je aankomt branden er overal op je kamer kaarsjes, er wordt ook veel met geuren gewerkt. Ook het ontbijt is heel speciaal en verzorgd. Vriendelijk en gastvrij onthaal en 't is niet zo ver weg. De link staat in mijn vorig bericht daaag!
Volgende week staan er in de flair overnachtingen in kastelen. Het is niet echt zo ver maar denk ik wel heeeeeel romantisch!
Wij zijn onlangs voor 3 dagen naar Parijs geweest: cultureel en ook heel romantisch: op bankje gezeten langs de Seine, naar de zonsondergang gekeken; boottochtje voor Paris by night; lekker gegeten...Kan ook en hoeft niet zo duur te zijn.Els