Nu Online
Momenteel zijn er 690 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekst uitnodigingen

30-8-2008 18:05:11
Heeft iemand toffe ideeën voor de tekst op de uitnodiging? onze ouders moeten ook vermeld worden, maar meestal als ik voorbeelden lees, is dat heel ouderwets en strak opgesteld.

leen
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 480

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik30-8-2008 20:43:14

Wij zullen waarschijnlijk iets in deze aard schrijven:

Ja
het is echt waar
wij gaan trouwen met elkaar

... (datum) is onze dag
een belangrijk gebeuren
waarop jij niet ontbreken mag

Het wettelijk huwelijk zal doorgaan...
Het kerkelijk huwelijk zal doorgaan...

Onze ouders:
papa en mama van de bruid papa en mama van de buidengom
(en daaronder dan de namen)

Ons adres: website:
... ...
... cadeautip
... ...

Groetjes,
Sarah

www.30mei2009.bruiloftsite.nl

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik30-8-2008 20:44:48

Het bericht komt niet door zoals ik gehoopt had :)
'papa en mama van bruidegom' staat dus rechts geschikt.
En ook "website" en "cadeautip" staan aan de rechterkant onder elkaar.

Groetjes!

Kim
16-8-2008
 Meld misbruik31-8-2008 19:20:48

Hallo Leen,

We zijn twee weken geleden getrouwd en enkele maanden geleden vonden wij ook onze zin niet tussen alle 'standaard' uitnodigingen. Daarom hebben we samengewerkt met 'Meander' uit Lede. Ze hebben een prachtige uitnodiging voor ons ontworpen nadat we eerst hadden besproken wat we precies wilden, wat onze waarden zijn die we eventueel als thema voor de mis zouden gebruiken etc. We hebben ook veel leuke reacties van onze genodigden gehad op deze uitnodiging. We zijn ook heel tevreden van de samenwerking met Meander. Kortom een aanrader! Als we ooit een kinderkaartje zouden laten ontwerpen, gaan we zeker weer met hen samenwerken.

Veel succes,
Kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info