Terug naar overzicht
ik ben getrouwd in een ian stuart... en ik kan maar 1 ding zeggen: Je gaat een prinses zijn!!!!! (en je zo voelen..)
hallookesIk trouw ook in een Ian Stuart het model 'truffle' maar dan in het wit.groetjes
Hoi!Ik ben getrouwd in de Sancerre!Iedereen vond het prachtig. Ze zeiden dat ze nog nooit "zó" een trouwkleed gezien hadden!Ik moet wel zeggen, ik heb die jurk ook bij iemand anders gezien, en ik vond hem belange zo mooi niet. Het kwam niet tot zijn recht.. Dus je moet het zeker aan hebben om het effect ervan bij jou te zien!Als je je emailadres achterlaat wil ik je gerust foto's doormailen!GroetjesLieselot 57 dagen getrouwd
Hoi Lieselot,ik vind het ook echt een prachtige jurk.! Binnenkort mag ik gaan passen, ik kijk er echt naar uit! Mijn mail-adres: ilsejansen25@hotmail.comBedankt alvast!GroetjesIlse
Over 19dagen trouw ik in dit kleedje. Geloof me of niet, mr ik heb tot nu toe al heel veel getwijfeld over mn keuze. Vraag me niet waarom hé... Zal wel bij elke bruid zijn zeker?En Lieselot, ik ben ook wel benieuwd! Butstraenc@hotmail.com
Hey,Ik heb de jurk roma gekozen van ian stuart. Nog één keer gaan passen voor de grote dag.Eens je een kleed van hem hebt aangehad wil je het niet meer uittrekken, je zult je een prinses voelen.Sofie13/09/08
hey!Ik trouw binnenkort ook in dit kleedje! Zou je de foto's ook eens naar mij kunenn doormailen??? Ben benieuwd...delphientjecarron@hotmail.com
Ik vond dat ook geweldig om te dragen!!!!! Ik voelde mij ook net een prinses! Het mijne is in de droogkuis geweest en ik verkoop het. één dezer gaan we het op sites zetten om te verkopen. Indien iemand mijn kleed wil overkopen, laat maar weten. Je zal er een prachtige dag mee beleven! Prijs valt overeen te komen.ik ben 1m67, rond de 61kg. dus een normale maat.meer info: siska_ringoot@hotmail.comgroetjes en nog veel plezier!!!Siska
Echt super zo'n site. Ik heb deze jurk gisteren gepast en was meteen verkocht, mijn moeder en schoonmoeder, ik en de verkoopster moesten allemaal huilen. Vindt alleen de foto op de Ian Stuart site geen recht doen aan de schoonheid van de jurk. Ook ik zou dus graag live-foto's ontvangen, twijfel namelijk tussen deze jurk en een jurk van Blue. Twee totaal verschillende jurken dus.
Oh, natuurlijk wel slim om mijn e-mail te vermelden, sorayavdgreef@hotmail.com. Alvast bedankt.