Nu Online
Momenteel zijn er 243 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de kleine graaf riemst

30-8-2008 20:09:03
hallo iedereen, ben gaan kijken naar de kleine graaf wat een prachtige locatie, maar ik hoor niets anders dan slechte dingen over het eten en over die 25 euro die je extra moet betalen na je formule voor het persooneel, is er iemand die daar al een feest heeft gegeven of mee gemaakt
merci

franca
16-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 444

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik31-8-2008 10:44:46

meegemaakt wel ja.
En ik vond het eten toch wel zeer lekker (was wel warm en koud buffet).

Voor de rest kan ik je niet helpen

groetjes
Heidi
13/09/2008

Els

Meld misbruik31-8-2008 11:14:09

Hoi!

Ook wij zijn er ons gaan informeren en hadden een heel goed onthaal! Alles werd duidelijk uitgelegd en mochten ook alle zalen zien... We hebben er al eens een feest gehad en dat was wel goed meegevallen.

Uiteindelijk hebben we niet voor deze zaak gekozen omdat we met een te grote groep genodigden zitten.

Maar de locatie is inderdaad prachtig!

Succes ermee!

groetjes,
Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik31-8-2008 12:52:39

Ik ben er in juni geweest (bedrijfsfeest) en kan er zeker niet over klagen. Een collega van m'n vriend is er een paar weken geleden getrouwd en die was er ook erg over te spreken.

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik31-8-2008 15:23:48

Hoi
Wij zijn op 2 augustus getrouwd en hebben ons feest gegeven in de kleine graaf!!!
Ongelofelijk super was het! prachtige zaal, en iedereen maar dan ook iedereen was vol lof over het eten. We hadden ook wat negatieve dingen gehoord, maar sommige mensen hebben op alles iets te zeggen.
Werkelijk af was het. En wat die 25 euro betreft, die hebben ze bij ons zelfs niet aangerekend en ons feest heeft geduurd tot 4u30.
Wij kunnen geen enkel slecht woord zeggen over De Kleine Graaf enkel lof. Als we het opnieuw zouden doen, zou het opnieuw in de Kleine Graaf zijn.
Voor meer info mag je me gerust een mailtje sturen.
kimmekej@gmail.com
groetjes
Kim
http://erwinenkim.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...