Terug naar overzicht
Hallo,wij geven ons feest volgend jaar 1/8, in Hof ten bosse. Onze dag ligt al vast van januari en toen hadden we niet zoveel keuze meer van dagen die ze nog vrij hadden... Sinds een tweetal maanden weet ik dat ze heel de zomer van 2009 al vol zitten in de weekends. Jullie hebben misschien een betere periode, dan heb je misschien nog meer keuze.Ik ben al een paar keer in Ten bosse geweest voor personeelsfeesten van mijn werk, en alles was piekfijn in orde. Ook het dessertenbuffet zag er spectaculair uit. Toen we langs gingen om te kijken naar de zaal en het terras enz, waren ze heel vriendelijk. In ten bosse hebben ze ook een suite (met jacuzzi!), die we zeker gaan nemen zodat we daar kunnen blijven slapen. Ze hebben verschillende formules, je kan zo duur gaan als je wil, maar ook met een vrij beperkt budget valt deze zaal heel goed mee. (wat voor ons nogal belangrijk was, we betalen alles zelf en werken nog niet zo lang)Kijk eens op hun website, die is vernieuwd en er staan veel foto's op. www.hoftenbosse.be En als het je aanstaat, zou ik zeker zo snel mogelijk bellen om er eens langs te gaan. Je krijgt dan ook een boekje met alle mogelijkheden erin, zodat je thuis eens op je gemak kan kijken...Groetjes,Inge
Hof Ten Bosse ken ik niet maar HVW zijn we gaan bezoeken en we vonden dat maar cliché zalen, zijn er zo 13 in een dozijn, maarja das onze mening natuurlijk. Ik vond de receptiemogelijkheden bij HVW wel goed en tof, maarja als je dan slecht weer hebt speelt dat ook geen rol. Toen wij binnenkwamen in de eerste zaal bij HVW die op zondagavond een discotheek is vonden we dat het daar ook nog stonk naar sigaretten en gemorste drank...