Nu Online
Momenteel zijn er 559 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Scarpellini oostende

31-8-2008 10:17:16
Hallo iedereen.
Mijn vriendin heeft een kleed gekocht bij scarpellini. Ze ziet er prachtig uit. We hebben een aantal bruidszaken gedaan en finaal in oostende (of all places) heeft ze haar hart verloren aan een prachtige jurk.
We waren minder onder de indruk van de winkel zelf (beetje rommelig en wat verouderde eerste indruk) maar des te meer onder de indruk van de veelheid aan keuze van verschillende merken!
Waarom deze mail? Wel nu hadden we het zo geregeld dat de bruid in spe op haar vrijgezellen haar laatste pasbeurt kon doen.. hierdoor moeten alle aanpassingen versnelt door de naaister worden gedaan + moeten wij "er tussen genomen worden" in de dagplanning... das nog eens service zou ik zeggen en .. ik heb beloofd om een mooei woordje te plaatsen op deze site om hen te bedanken voor hun flexibiliteit!
groetjes en succes aan alle bruidjes in spe (waaronder mezelf want een vriendin zien trouwen.. dat doet je zelf ook goesting krijgen nie waar ;-)
charlotte

charlotte
11-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1316

sofie
6-9-2008
 Meld misbruik31-8-2008 15:34:12

Hallo,
Wij hebben geen zo'n goeie ervaring. Ik trouw zaterdag 6 sept en mijn mama wacht nog altijd op haar kledij. Het komt allemaal in orde zeggen ze telkens maar met nog 6 dagen op de teller vind ik dit absoluut niet kunnen.
Stress voor zo'n zaken konden we wel missen.

Sofie

Sofie
13-9-2008
 Meld misbruik31-8-2008 16:51:29

Hallo,

Ik heb ook mijn trouwjurk ginder gekocht en ben enorm tevreden. Ik ben namelijk zes weken geleden mama geworden en die hebben de eerste pas zolang mogelijk uitgesteld, me gerustgesteld ...

Mijn kleed past perfect en ben heel tevreden van de service...

Sofie
13/09/08

Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik1-9-2008 13:06:02

hallo
ik ben op 25/07/08 getrouwd in een jurk van scarpellini oostende en kan niks dan goeie dingen over deze zaak zeggen. Ze hebben veel keuze, zijn vriendelijk en alles was tijdig klaar.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...