Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal omgeving olen geel

31-8-2008 11:13:59
beste mensen, graag ideetjes voor ons feest , dit mag gaan van een feestzaal waar alles inbegrepen is tot een toffe locatie .... elke ideetje is welkom

fonny
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1132

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik31-8-2008 14:31:35

Daemshof in Noorderwijk (ben er nog wel nie geweest)
De Hezehoef in Olen (rara vent maar schoon zaal + Rolls Roys ter beschikking)
Den Eyck in Kasterlee; hier gaan wij ons feest geven. (all - in prijs valt goe mee voor wat je krijgt)
Link 21 (nieuw) in Herentals, ook van groep Den Eyck (kan niet slecht zijn)

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik31-8-2008 16:15:47

Hey,

Wij geven ons feest in de Residentie in Kasterlee.

Groetjes, Laura
11 juli 2009

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik31-8-2008 17:31:59

Hey Fonny,

Ik kan alleen maar het Daemshof aanbevelen: wij trouwen daar namelijk op 3 oktober 2008!

Kan eigenlijk niet wachten: we hebben de menu al gekozen en die is zo geweldig!! Bovendien blijkt hun dessertenbuffet superformiweldig te zijn en ik wil dat nu eindelijk wel eens met mijn eigen ogen zien (en met mijn eigen mond proeven uiteraard ;-))

Groetjes
Ines
3/10/2008

romina
27-6-2009
 Meld misbruik31-8-2008 20:20:30

Hoi

bij ons bleven er na de vele zalen die we gezien hadden, het daemshof en de zotte morgen over. Het daemshof vonden we super, heel vriendelijke mensen, prachtige zaal maar veel te grote zaal voor de 60 mensen die wij hebben voor het avondfeest. Op zaterdag doet ie trouwens enkel feesten vanaf 100 personen zei ie ons.
Daarom hebben we gekozen voor de zotte morgen te Geel. een feestzaal die op maat wordt gemaakt afhankelijk van het aantal volk. we waren er al eens op het trouwfeest van mn schoonzusje en alles was echt top.

groetjes en succes

Ans
8-8-2009
 Meld misbruik1-9-2008 9:11:48

Wij gaan ons feest in de Hezehoef doen. We hebben lang getwijfeld omwille van de negatieve reacties die er hier stonden. We vonden overal terug dat het nen irritante mens was, nen arrogante, iemand die alles beter weet...
Wij schrokken van die reacties omdat we tijdens ons eerste gesprek hadden zitten lachen en doen. We hadden echt niet het idee dat het nen arrogante mens was of zo... Tijdens ons tweede bezoek hebben we Ludo "geconfronteerd" met de reacties die we gehoord hadden. Dee mens was daar echt van aangedaan.
Wij vonden dat dus absoluut niet en hebben er echt wel een goed gevoel bij. We zijn blij dat we voor de Hezehoef gekozen hebben.

We zijn ook in het Daemshof geweest maar die was niet meer vrij volgende zomer. Ook in den Eyck konden we pas terecht eind september dacht ik... De Vlaschaerd was dan weer op 100m van ons deur, maar weer niet beschikbaar...
Eigenlijk zijn er in die regio best wel veel mooie zalen.

Veel succes met je zoektocht!

Ans

Marianne
19-9-2009
 Meld misbruik1-9-2008 11:26:06

Hey Fonny,

In Geel Olen zit je echt wel goed met de Hezehoef.

Van de opmerkingen over Ludo moet je u niet veel aantrekken. Ik heb vroeger zelf een aantal jaar in de hezehoef gewerkt en heb Ludo dus al vaak gezien en gehoord. Hij is iemand die normaal gezien altijd heel correct werkt. Maar ik kan me wel inbeelden dat het met sommige persoonlijkheden niet klikt, dit weet je meestal al na een paar minuten hé. En je kan dat gewoon hebben, met de ene persoon kom je goed overeen, met de andere minder, dat gebeurd.

Mijn partner en ik zullen echter niet in de hezehoef trouwen, enerzijds omdat het te ver is (wij wonen in Mol Wezel tegen Lommel aan) en anderzijds omdat het niet in ons budget past. Anders had ik niet lang moeten twijfelen. Nu is ons trouwfeest in de parochiezaal vlak bij ons huisje, met een simpelere BBQ, groot dessertenbuffet en goeie DJ.

Ik ben dit jaar wel nog naar een trouwfeest in de Hezehoef geweest en kan daarover enkel zeggen dat het af was. Er was een apperitief, voorgerecht en soep aan tafel, dan de hoofdschotel aan de grill met rauwkostbuffet en pasta gratin kroketten allemaal ruim voldoende en héél lekker. En rond middernacht was er het dessertenbuffet dat met vuurwerk en veel schow binnengereden word. Het dessertenbuffet blijft het grootste deel van het dansfeest staan en is echt heerlijk.

Het enige dat mis is gelopen was de openingsdans, de DJ had zich van nummer vergist. Ik weet nu wel niet of dat ze de DJ van het huis genomen hadden of dat het een eigen DJ was.

Hopelijk kom je eruit.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...