Terug naar overzicht
hoi,Zelf heb ik er nog geen feest meegemaakt, maar ik ken een aantal mensen en die waren zeer enthousiaist.We kennen twee koppels die daar hun feest gegeven hebben en ze waren zeer tevreden.Naar het schijnt is het eten iets specialer maar wel heel lekker.Veel hangt af van persoonlijke voorkeur natuurlijk.Ga gewoon eens langs en vraag hun prijslijst.Dan pas kan je echt beslissen.Veel geniet van de "zoektocht".Sofie
we zijn er gisteren reeds langs geweest en de feestzaal is echt prachtighelaas ligt de voorkant er belabberd bij, kapotte beelden niet mooi verzorgd.en de achtertuin is helaas al enige tijd verwaarloosdjammer want dit zou prachtlocatie zijn..dit is natuurlijk onze mening , mensen die graag wilde tuinen zien zullen dit prachtig vinden.
Goeiedag.Als streek dj draai ik daar af & toe.De bediening is er steeds zeer goed & alles verloopt er vlot.De vaste discobar installatie werkt ook zeer goed.Mvgwww.klimaxsmusic.be
De laatste keer dat ik er geweest ben, was er toch wat te weinig eten...de laatste tafels konden geen tweede keer vlees van het hoofdgerecht krijgen en dat zou ik zelf toch liever niet tegenkomen op mijn feest. Eten was wel lekker!